۱۰۰۳۳۰۴_۵۹۱
به گزارش تهران پرس؛ ظهر  امروز سعید اوحدی "رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران " در آیین نکوداشت ۱۵۰۰ شهید فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ که با حضور سردار اشتری، سردار رحیمی وحجت الاسلام موحد رئیس عقیدتی سیاسی ناجا برگزار شد، اظهارداشت: برای عزت و حرمت خانواده شهدا تجلیل و تکریم از آنها صورت گرفت.

وی ادامه داد: شهدا زنده و احساس دارند. خداوند اوج کمال احساس را به شهدا اعطا کرد و مقام شفاعت خودش را به شهدا داد.

 

رئیس بنیاد شهید خاطر نشان کرد: شهید اولین نفراتی را که شفاعت می کند مادر و خانواده های خودشان هستند.

اوحدی با اشاره به اینکه پدیده های خلقت ظاهر و باطنی دارند، بیان داشت: اگر انسان به شناخت دست یابد، در کنار آن زیبایی ظاهری، گنجینه های عظیمی از در و گوهر را کشف خواهد کرد و فلسفه رشد و کمال انسان ها شناخت از پدیده و گزاشتن از ظاهر به باطن واقعیات است.

رئیس بنیاد شهید بیان کرد: انسان ها نیز باطنی دارند و آن ارزش ها و نعماتی است که خداوند درون انسان قرار دا و  عمر انسان و ارزش هایی که خداوند در نهاد و جوهر انسان قرار داد، هیچ قیمتی ندارد؛  فلسفه وجودی انسان در مسیر رشد عبور از ظاهر به جوهر پدیده ها است.

وی اشاره کرد: شهدای ما قیمت و ارزش انسانیت خود را کشف کردند و شهید شدند.

وی اشاره کرد: شهدا برای ماندگاری دین همه چیز را در طبق اخلاص گذاشتند و  بشارت می دهند به انسان هایی که در مسیر هستند و امروز سرمایه های عزیزی که از شهدا و مجالس تاسی کردند و از حریم علم و سلامت به زیبایی دفاع کردند که آن شهدای سلامت هستند .

ساراپیرانه

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۹۵۰
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha