زهره الهیان
زهره الهیان در گفت و گو با خبرگزاری تهران پرس با اشاره به مشکلات مناطق جنوبی و حاشیه شهر تهران عنوان کرد: متاسفانه طی سالهای گذشته عدم رسیدگی به مناطق محروم و حاشیه کلان شهر تهران به یک معضل جدی تبدیل شده است که بایستی  به طور جدی به آن رسیدگی شود.

 

الهیان با تاکید بر اینکه رسیدگی به مناطق جنوبی  شهر تهران در اولویت کار مجمع نمایندگان تهران است، بیان کرد: در این راستا تیم هایی از گروه‌های جهادی و مردمی را با همکاری فرمانداری و شهرداری مامور کرده ایم که به این نقاط محروم رسیدگی داشته باشند.

 

نماینده مردم تهران با انتقاد از عملکرد برخی دولتمردان در ایجاد تبعیض و شکاف طبقاتی در کلان شهر تهران تصریح کرد: رفتار برخی مسوولین و وجود مشکلات اقتصادی باعث ضعیف تر شدن طبقات متوسط جامعه شده است.

 

وی افزود: عدم تحقق مبارزه با مفاسد اقتصادی و اتخاذ سیاست های اشتباه اقتصادی از سوی دولتمردان موجب شده است عده قلیلی از جامعه به ثروت های کلان دست پیدا کنند که این امر  به تدریج موجب شکاف اجتماعی، تبعیض و فاصله طبقاتی گردیده است.

 

الهیان در ادامه تاکید کرد: ایجاد فاصله طبقاتی در جامعه حاصل نوع تفکری است که متاسفانه بر دولت حاکم است و لازم است با تغییر رویکرد در دولت آینده، مدیریت جهادی و رویکرد انقلابی و رسیدگی به مناطق محروم و رفع معضلات طبقات ضعیف جامعه، اصل و محور قرار گیرد.

 

نماینده مردم تهران در پایان خاطرنشان کرد:  این تفکر سالها موجب افزایش شکاف طبقاتی شده است قطعا باعث ضعیف تر شدن طبقات متوسط جامعه و برخوردار شدن طبقات غنی جامعه خواهد شد که حاصل آن چیزی جز تبعیض، بی عدالتی، فقر و فساد نیست.  لذا تنها با تغییر این رویکرد است که می توان آینده مطلوبی را  متصور بود.
کد خبر: ۴۹۲۲
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha