Screenshot_۲۰۲۱۰۳۱۲-۱۰۴۲۰۱_Video Player
سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با بیان اینکه الگوقراردادن شهدا باید در اولویت مسئولان قرار بگیرد، گفت: خداوند قاعده هایی را در قرآن کریم مشخص کرده اند که براساس همین قاعده ها بوده که نهضت اسلامی و انقلاب اسلامی برپا شده است و حضرت امام خمینی(ره) و بعد از ایشان، حضرت امام خامنه ای نیز براساس همین قاعده های الهی، نهضت انقلاب اسلامی را هدایت می کنند و موفقیت ما در دوران دفاع مقدس به دلیل پیروی از همین قاعده ها بود.

وی ادامه داد: قاعده های الهی موکول به موضوع، زمان و جغرافیای خاصی نیست و هر گاه توسط هر مسئولی رعایت شود یقینا موفقیت های عظیمی را حاصل می شود و نکته جالب اینکه مسئولان کشورمان براساس اصل دوم قانون اساسی قسم یاد کرده اند که طبق قاعده های الهی به مردم خدمت کنند و یقینا اگر به آن عمل نکنند، مدیون مردم می شوند و دوزخ نشین خواهند شد.

سردار فدوی خاطر نشان کرد: اینکه مسئولی در نظام جمهوری اسلامی ایران سمتی را قبول کند و از سوی دیگر رعایت قوانین الهی را در دستور کار خود نداشته باشد، منطقی نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه خداوند به وعده هایی که داده، عمل می کند، افزود: یقینا افرادی که عمل به سیره شهدا را در اولویت خود قرار داده اند و براساس آرمان های اسلامی رفتار می کنند و به مردم خدمت می کنند، بهشتی خواهند بود و برعکس افرادی که اعتقادی به خدمت به مردم ندارند و با رانت بازی، سمتی را گرفته اند دچار عذاب الهی خواهند شد.

وی گفت: برخی مسئولان یا براساس قاعده های الهی نمی خواهند عمل کنند و یا اینکه به اعتقاد ندارند و یا اینکه راه های آن را نمی شناسند و این موارد خطرنانک است و نباید از یاد ببرند که عمل کردن به قاعده های الهی باعث شد که ما شیطان بزرگ را شکست دهیم و در جنگ های اقتصادی، فرهنگی، فضای مجازی، رسانه ای و ... هم شکست خواهیم داد.

 

انتهای پیام؛

 
کد خبر: ۴۹۰۰
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha