۱۵۷۱۰۵۴۶۶


به گزارش تهران پرس ، از اعلام روز چهارشنبه سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، سیدمالک حسینی اظهار داشت: نخستین مرحله از پویش یک به‌علاوه یک به مناسبت شب یلدا و در میان خانواده شهرداری تهران برگزار شد.

وی گفت: دومین مرحله این پویش با هدف تقویت و جلب مشارکت اجتماعی در همه اقشار جامعه و حمایت از اقشار کم‌برخوردار شهر تهران در آستانه نوروز برگزار خواهد شد.

حسینی با اشاره به اجرای این مرحله از پویش «۱+۱» با حضور و مشارکت تمام شهروندان افزود: در این پویش با استفاده از بسترهای موجود در تلاشیم با تأمین بسته‌های معیشتی از محل منابع حاصل از مشارکت شهروندان، سازمان‌ها و موسسات فعال در شهر، آلام شهروندان را کاهش دهیم.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه در سالی که گذشت همه‌گیری کرونا آسیب‌ها و مشکلاتی را از لحاظ اقتصادی در جامعه به وجود آورد و برخی مشکلات قبلی را نیز تشدید کرد، اظهارداشت: ما در مجموعه شهرداری تهران می‌کوشیم گامی صحیح و خیرخواهانه برای بهبود کیفیت زیست شهروندان برداریم.

وی، همکاری فروشگاه شهروند با این پویش را اتفاقی مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: با این حرکت مدیریت شهری در عمل نشان داد که خود در این مسیر پیشگام شده و مردم و مؤسسات فعال شهر را نیز در ادامه دعوت می‌کند.

حسینی افزود: شهروندان تهرانی می‌توانند بنا بر توان مالی خود بعد از خرید از فروشگاه شهروند با اهدای هر مبلغی که توان و تمایل دارند در اجرای پویش «۱+۱» مشارکت کنند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به استقبال از همکاری دیگر مؤسسات، بنگاه‌های اقتصادی و فروشگاه‌ها گفت: مؤسسه خیریه همت، سامانه #۷۸۰* از دیگر شرکای اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در اجرای این پویش هستند.

وی با بیان اینکه پویش «۱+۱» از ظرفیت مشارکت خرد مردم در کنار مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف استفاده خواهد کرد، تاکید کرد: انتخاب نام «یک بعلاوه یک» نیز دقیقا بر همین موضوع دلالت دارد که یک نفر می‌تواند دست کم به یک نفر دیگر کمک کند.

حسینی با اشار به اینکه پویش «۱+۱» در شب یلدای سال ۹۹ تجربه‌ای موفق را با مشارکت کارکنان شهرداری تهران در جمع‌آوری بسته‌های حمایتی برای اقشار کم‌برخوردار و خانواده‌های کودکان کار پشت سر گذاشت، افزود: منابع جمع‌آوری شده در مرحله دوم پویش نیز صرف تهیه و خرید اقلام و بسته‌های حمایتی ویژه نوروز و توزیع آن در میان افراد نیازمند خواهد شد و گزارش دقیق آن نیز با تأکید بر حفظ کرامت افراد به مردم و مجموعه‌های مشارکت‌کننده در این پویش رسانده می‌شود.

به گفته مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، شهروندان با انتخاب بارکد پویش «۱+۱» در فروشگاه شهروند و همچنین شماره گیری #۱*۵۵۸۸*۷۸۰* با انتخاب هر مبلغی که تمایل داشته باشند می‌توانند در این پویش شرکت کنند.





کد خبر: ۴۸۵۸
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha