۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ صبح امروز در مرحله جدید رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه که در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد، اظهار کرد: رزمایش امروز، دو موضوع برگزاری پنجمین رزمایش طرح شهید سلیمانی و نمایش دستاوردهای یک ساله مجاهدت و خدمت مخلصانه را در بر می‌گیرد.

وی افزود: در طول یک سال گذشته که نبرد مقابله با کرونا در کشور شکل گرفت، در تهران بزرگ با همراهی مردم و همه نهادها و سازمان ها همانند شهرداری، آموزش و پرورش و زحمات مجاهدانه کادر درمان یک اتفاق بزرگ در کشورمان رقم خورد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ عنوان کرد: یکبار دیگر یک دستاورد بزرگ ملی را با حضور مردم در مقابله با کرونا به رخ دنیا کشیدیم و توانستیم در یک بازده زمانی کوتاه در تولید ماسک و شیلد به خودکفایی و افتخار صادرات آن دست پیدا کنیم.

سردار حسن زاده گفت: طی یک سال گذشته یک میلیون و ۴۰۰ هزار بسته معیشتی و ۵۰ میلیون ماسک به صورت رایگان در تهران توزیع شده است و خدمات ارزنده ای دیگری هم صورت گرفته که در راستای کمک به آسیب دیدگان از بیماری کرونا بوده است.

وی ادامه داد: طی سال گذشته ۲ هزار جهیزیه به همت مردم، هیئت های مذهبی و بسیج به افراد نیازمند اهدا شد و بخش دیگر آن نیز سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به طرح شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: به برکت نام این شهید بزرگوار و مشارکت بسیج و سپاه و سایر دستگاه ها، دستاوردهای بزرگی را شاهد بودیم.

سردار حسن زاده گفت: در اوایل دی و آبان ماه سال گذشته پیش بینی شده بود که روزانه هزار و ۲۰۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست می دهند و با اجرای طرح شهید سلیمانی و با دستاورد های پایدار آن توانستیم تعداد افراد فوت شده روزانه را کاهش دهیم.

وی با تشکر از دکتر علیرضا زالی  و کادر درمان که در کنار بیماران مبتلا به کرونا و خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس حضور دارند، گفت: یک تشکر ویژه از خواهران و برادران بسیجی دارم که در نهایت تواضع خدمات زیادی را به مردم اهدا کردند و باید دست تک تک بسیجیان خود را ببوسیم که خالصانه در این عرصه حضور داشتند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ تاکید کرد: جهاد تا پایان ویروس کرونا در کشور ادامه دارد و این طرح به زودی وارد مرحله دوم خود خواهد شد.

سردار حسن زاده بیان کرد: از تمامی فرمانده های نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و گروه های جهادی و مردم تشکر می کنم و از خداوند خواهان توفیق روز افزون برای خدمت به مردم هستم.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۸۶۱
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha