۴۴۷۹۱۴۴
به گزارش تهران پرس انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر گفت: وزارت کشور چهار روش را برای ثبت نام داوطلبان تعریف کرده که سه روش آن به صورت الکترونیکی است و داوطلبان می توانند در منزل و محل کار در ثبت نام این دوره انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: با تغییرات انجام شده، نیاز نیست داوطلبان برای کد رهگیری به فرمانداری ها مراجعه کنند و از طریق سیستم کد رهگیری خود را دریافت می کنند.

استاندار تهران ادامه داد: گرچه فرمانداری های شهرستان های استان نیز آمادگی ثبت نام داوطلبان را دارند اما از داوطلبان می خواهم برای حفظ سلامت خود و دیگران ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: از مدت ها گذشته برای ثبت نام الکترونیکی در استان تهران جلساتی با محوریت ستاد انتخابات استان در فرمانداری ها برگزار شد و تمامی نقاط ضعف ثبت نام الکترونیکی برطرف شد.

به گزارش ایرنا، زمان ثبت نام داوطلبین شوراهای شهر از امروز راس ساعت ۸ آغاز شد و تا روز سه شنبه هفته آینده ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.

مردم از تجمعات پایان سال به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ خودداری کنند

محسنی بندپی، با اشاره به اینکه روند شیوع ویروس کرونا در استان تهران همچنان افرایشی است، تاکید کرد: روند شیوع این ویروس در کودکان و افراد زیر ۱۰ سال افزایش یافته و این زنگ خطری برای شهروندان است که از شرکت در هر تجمعی خودداری کنند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از تجمعات ایام پایانی سال برگزاری نمایشگاه های بهاره را در سطح شهر و شهرستان های استان ممنوع کردیم و همچنین با شهرداری تهران چندین مرتبه مکاتبه کردیم که از فعالیت بساط گستران به ویژه در مناطق شلوغ تهران از جمله میدان تجریش جلوگیری کند.

به گفته وی، هم اکنون در نقاطی از شهر از جمله بازار تهران رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم رعایت نمی شود به همین منظور از مردم می خواهیم تا حد امکان از حضور در اماکن پر جمعیت خودداری کنند.
کد خبر: ۴۸۵۹
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha