۰۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مرحله جدید رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه که در میدان امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران در سالی که عملیات روانی گسترده و تهدیداتی  بر علیه این ملت بزرگ مطرح بود و علی رغم شیوع ویروس کرونا، توانست یک پیروزی بزرگ را رقم بزند، این پیروزی تنها غلبه بر ویروس کرونا نبود بلکه غلبه بر ویروس و نظام سلطه بود.

وی افزود: ملت ایران توانست در عرصه سلامت و مقابله با ویروس کرونا بهترین شرایط را در بین کشورهای دنیا فراهم کند و موسسات افکار سنجی داخلی و خارجی بر این موضوع تاکید دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: بر اساس قواعد و ضوابط علمی توانسته ایم چهار مسیر برای تولید واکسن کرونا در کشور فراهم کنیم و از بهار سال آینده واکسیناسیون گسترده آغاز خواهد شد و باید بگوییم که امروز بالاترین مرگ و میر ها بر اثر کرونا در کشورهای اروپایی و توسعه یافته است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: همراهی مردم در کنار دولت توانست دستاوردهای بزرگی برای کشور داشته باشد؛ کمک مومنانه مردم عزیز ایران در سراسر دنیا بی نظیر است.

وی ادامه داد: امروز بسیاری از کشورهای توسعه یافته انگشت تحسین به سوی ملت ایران نشانه گرفته اند و واکسن های کرونا زمانی در ایران تولید می شود که بسیاری از کشور ها به دنبال خرید آن هستند و اگر ظاهرا در تولید واکسن کرونا دچار وقفه ایم، به علت این است که دقت و کارآمدی واکسن در ایران مدنظر بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: ملت ایران در سایه پیامبر اعظم و ائمه عزیز و ولایت مقام معظم رهبری در مقابل مشکلات ایستاده اند و  طرح شهید سلیمانی یک طرح مشترک وزارت بهداشت و بسیج است که از آبان ماه سال جاری در سراسر کشور آغاز شده  و وارد مرحله دوم خود شده است و بیش از ۶ میلیون نفر به عنوان سفیران سلامت در این طرح خدمت کردند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: ملت ایران شایسته تکریم، خدمت و تعظیم است‌ و ستاد عملیاتی مبارزه با کرونا از موفق ترین ستاد ها در دنیا است زیرا کار در کلان شهر ها بسیار سخت است و این ستادها به خوبی این کار را انجام دادند و همه ما دست به دست هم می دهیم و این مسیر را ادامه خواهیم داد و سال ۱۴۰۰ قطعا سال آرامش ملت ایران خواهد بود.

وی ادامه داد: مسیر خدمت رسانی به مردم را ادامه می دهیم و از برادر عزیزم سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران برای خدمات ارزنده ای که در برگزاری این مراسم و تقویت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تشکر و قدر دانی می کنم.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۸۶۳
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha