۱۶۴۵۳۳۹۴۵
به گزارش تهران پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت شهرستان پاکدشت در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت مشکوک یک واحد تولیدی در یکی از شهرک‌های صنعتی شهرستان پاکدشت در زمینه استخراج ارز دیجیتال، بررسی این موضوع در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مأموران انتظامی در بررسی میدانی از مکان مورد نظر و پس اطمینان از صحت اطلاعات حاصله، با هماهنگی مراجع قضائی به این واحد تولیدی ورود کرده و موفق به کشف ۱۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در بررسی بیشتر این مکان، ۴۰ هزار لیتر گازوئیل و ۳ هزار و ۹۵۰ عددتیغه برف پاک‌کن قاچاق نیز کشف شد.

عزیزی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بش از ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در رابطه با این پرونده یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

عامل ترویج خشونت علیه حیات وحش در ورامین دستگیر شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران همچنین از دستگیری فردی که با تبلیغ در فضای مجازی باعث ترویج خشونت علیه محیط زیست و حیات وحش شده بود در ورامین خبر داد.

وی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی که با ایجاد صفحه مجازی در اینستاگرام با بیش از ۲۳ هزار دنبال کننده اقدام به انتشار تصاویر سلاح شکاری، جنگی و ترویج شکار غیرمجاز و خشونت علیه حیات وحش با توهین به حامیان محیط زیست می‌کرد، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

عزیزی افزود: با تحقیقات همه جانبه پلیس این فرد با نام مستعار «سالار خان» شناسائی و در یک عملیات پلیسی پس از هماهنگی با دستگاه قضائی دستگیر شد.

وی اظهار داشت: در بازرسی از منزل متهم ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف و پس از تکمیل پرونده، متهم تحویل مراجع قضایی شد.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
کد خبر: ۴۸۰۱
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha