۱۶esfand1 (1)
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس، طی ۳ سال اخیر و علی رغم مشکلاتی که افزایش بهای قیر و سایر نهاده های تولید آسفالت برای اجرای پروژه های روسازی معابر ایجاد کرده است، روکش آسفالت بخش قابل توجهی از معابر و شریان های ارتباطی جنوب غرب پایتخت با استفاده از بیش از ۱۱۰ هزار تن آسفالت مرمت و نوسازی شده است. از این رو طی مراسمی که با حضور صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مدیران ارشد معاونت و سیدمحمد فیاض شهردار منطقه ۱۸ در بوستان ۱۵ خرداد برگزار شد، کسب این رکورد موفقیت آمیز اجرایی گرامی داشته شد.

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران که طی سال های اخیر آسفالت موردنیاز معابر پایتخت را از طریق کارخانجات سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تهیه و توزیع کرده است، براساس میزان آسیب های وارده و نیازهای احصا شده در جنوب غرب پایتخت این میزان آسفالت را در اختیار شهرداری منطقه ۱۸ گذاشته است.

گفتنی است مساحت کل معابر منطقه ۱۸ در جنوب غرب تهران به ۵ میلیون و ۳۲۹ هزار و ۹۹۷ مترمربع می رسد و طی بازه زمانی یادشده بیش از ۷۷۹ هزار و ۲۳۱ مترمربع(معادل ۰۲/۱۴ درصد کل معابر منطقه) با استفاده از ۱۱۲ هزار و ۲۷۶ تن آسفالت تحت اجرای پروژه های مرمت و بهسازی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۷۵۱
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha