We-must-maintain-Tehrans-integrity
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ در جریان بررسی کلیات درآمد بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران پیشنهادی از سوی زهرا صدر اعظم نوری،رییس کمیسیون سلامت،محیط‌زیست و خدمات شهری تهران مبنی بر افزایش ۳۰ میلیارد تومانی بهای خدمات مدیریت پسماند ساختمانی مطرح شد.

زهرا صدراعظم نوری در توضیح این پیشنهاد گفت: پیشنهاد شهرداری افزایش ۳۰ میلیاردی بهای خدمات مدیریت پسماند ساختمانی است اما براساس بررسی‌ها فرایندی که برای جمع‌آوری طی می‌شود خیلی بیش از این هزینه‌بر است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: برای هر تن پسماند در حدود ۱۶۰۰ تومان مبلغ در نظر گرفتند در حالی که هزینه‌ی آن خیلی بیشتر از این است. با بررسی با شهرداری به این جمع‌بندی رسیدیم که این رقم افزایش یابد و به ۳ هزار و ۲۰۰ تومان در هر تن برسد.

نوری گفت: پیشنهاد می‌کنم با این افزایش موافقت شود واگرچه سرجمع درآمد را بالا می‌برد اما در جاهای دیگر آن را تعدیل می‌کنیم.

اعضای شورای شهر تهران با ۱۶ رای موافق با پیشنهاد افزایش ۳۰ میلیارد تومانی بهای خدمات مدیریت پسماند ساختمانی موافقت کردند و بهای خدمات پسماند ساختمانی در بودجه سال آینده از ۳۰ میلیارد تومان به ۶۰ میلیارد تومان ارتقا یافت.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۴۶۲
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha