۳۱۰۲۸۷
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر،با حضور داریوش پناهی زاده مدیر کل، معاونین، کارشناسان ارشد اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران، علی اکبر معدنی پور ریاست، مدیریت و مسئولین ارشد بیمارستان امام رضا(ع) قرارداد بزرگترین پروژه سطح بندی اداره کل درمان استان تهران با پیمانکار مربوطه منعقد شد.

پناهی زاده مدیر کل درمان استان تهران در ابتدای جلسه گفت : پروژه سطح بندی بیمارستان امام رضا(ع) بزرگترین پروژه سطح بندی در سطح اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران در سال ١٣٩٩ می باشد که بودجه ای بالغ بر ۵٠٠ میلیارد ریال جهت عملیات ساختمانی و تجهیز بخش های موجود در پروژه اختصاص داده شده است که در صورت نیاز این مبلغ نیز افزایش خواهد یافت.

پناهی زاده افزود : حضور مجموعه مدیران و کارشناسان ارشد اداره کل درمان استان تهران در بیمارستان امام رضا(ع) در روز انعقاد قرارداد نشان از اهمیت ویژه این پروژه برای سازمان تامین اجتماعی و اداره کل درمان استان تهران است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای پیمانکار مربوطه (شرکت آتین دژ پارس) خطاب به مدیر عامل این شرکت گفت : از شرکت آتین دژ پارس انتظار میرود که با بالاترین سرعت ممکن و رعایت حداکثر کیفیت تلاش خود را در ساخت این پروژه به کار گیرد.

معدنی پور ریاست بیمارستان امام رضا(ع) در رابطه با این پروژه گفت : بزرگترین پروژه سطح بندی اداره کل درمان استان تهران در فضایی حدود ٣۵٠٠ متر مربع در بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان اسلامشهر به بهره برداری خواهد رسید.

معدنی پور افزود : در ابتدای پروژه بودجه ای بالغ بر ٣۵٠ میلیارد ریال بابت هزینه های ساخت و ساز اختصاص داده شده است که با تجهیز بخش های پیش بینی شده در این فضا تا مبلغ ۵٠٠ میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

وی افزود : قرارداد منعقد شده بین بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر و شرکت آتین دژ پارس (پیمانکار) در خصوص پروژه مذکور شامل بخش هایی نظیر : ICU با ٨ تخت، CCU با ٨ تخت، بخش POST ICU & CCU (بخش پشتیبان) با ١١ تخت، بخش جراحی مغز و اعصاب و ارتوپدی با ٢۴ تخت و NICU با ۶ تخت می باشد و واحدهای مانند دفتر پرستاری، پاویون پزشکان، پاویون پرستاری و واحدهای پشتیبان نظیر واحد بهداشت، آموزش، داروخانه بستری و ... در این فضا بهره برداری خواهد شد.

معدنی پور ضمن تقدیر از حمایت های انجام شده در زمینه اختصاص این حجم بودجه به بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر گفت : از مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی،  معاون درمان و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی بابت نگاه ویژه به شهرستان اسلامشهر و تخصیص این حجم بودجه در شرایط اقتصادی موجود جهت ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات در مانی به مردم شریف شهرستان اسلامشهر تقدیر و تشکر مینماییم.

حجت علیلو مدیریت بیمارستان امام رضا(ع) نیز در رابطه با این پروژه گفت : این پروژه بزرگ با پیگیری بیمارستان و همکاری مساعد مسئولین ارشد سازمان تامین اجتماعی و اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران به نتیجه رسید که پروژه ای با این حجم متراژ و بودجه بین پروژه های سطح بندی در استان تهران و سال ٩٩ کم نظیر است که نشان از نگاه ویژه مسئولین سازمان تامین اجتماعی و اداره کل درمان استان تهران به شهرستان اسلامشهر دارد.

وی افزود : از زمان ابلاغ بودجه تا انعقاد قرارداد کمتر از ٢ ماه زمان صرف شد و تمام امور اداری مربوط به پروژه در سریعترین زمان ممکن انجام شد.

علیلو افزود : در ٢ ماه اخیر تمامی واحدهای مستقر در فضای ٣۵٠٠ متر در بیمارستان جانمایی و بدون تحمیل هزینه های اضافه به سازمان جابجا شدند و تائیدیه های لازم مربوط به نقشه ها و مراحل اخذ مجوزات لازم از شهرداری اسلامشهر و دانشگاه علوم پزشکی تهران در سریعترین زمان ممکن انجام شد.

ایشان در پایان ضمن تقدیر از توجه ویژه مدیران ارشد سازمان و اداره کل درمان استان تهران جهت اختصاص این حجم بودجه به بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر تقدیر کردند و از تمامی همکاران بیمارستان که از ابتدای ابلاغ بودجه تا زمان عقد قرارداد زمینه افزایش سرعت آماده سازی فضای ٣۵٠٠ متر را فراهم کردند تشکر نمودند.

به گفته ریاست و مدیریت بیمارستان امام رضا(ع)، شروع پروژه از روز دوم اسفند ماه سال جاری خواهد بود که در بازه زمانی یکساله به پایان خواهد رسید و در طول مدت عملیات ساخت و ساز هر واحدی که آماده شده باشد به مدار ارائه خدمات به مراجعین اضافه خواهد شد.

گفتنی است که با انجام این پروژه افزایش بیش از ٣٠ درصدی تخت های فعال بیمارستان امام رضا(ع) را شاهد خواهیم بود که موجب افزایش چشمگیر سطح کیفی ارائه خدمات به مردم شریف اسلامشهر خواهد شد.






کد خبر: ۴۴۳۸
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha