۴۱۲۱۱۱۹۰۳۶۵a0d6c027ea08a3f1a6a46_L
آرا شاوردیان نماینده ارامنه تهران و شمال کشور در مجلس در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باعث اتحاد میان ادیان الهی شد، اظهار داشت: در طول دهه فجر شاهد برگزاری مراسم اتحاد ادیان الهی و توحیدی در تهران بودیم و این نشان می دهد که انقلاب اسلامی علاوه بر دین اسلام، بر ادیان دیگر هم ارزش و احترام قائل است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۲ سال گذشته علی رغم تهدیدات و دشمنی های استکبار جهانی با اقتدار با رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در حرکت است.

شاوردیان تاکید کرد: انقلاب اسلامی در دفاع از ارامنه هیچ کوتاهی انجام نداده است و نمونه بارز این عملکرد را می توان در روحیات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دید که در مناقشات منطقه از حق مسیحیان دفاع کرده است.

نماینده ارامنه تهران افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک انسان کامل و دینی است که توانست در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی بایستند و مانع از زورگویی های آنان شود و همین روحیه ایشان باعث تشکیل و تقویت جبهه مقاومت در منطقه شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران باعث گرد هم آمدن اقلیت های دینی و مذهبی در کشور شد و امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یکی از موثرین نقش ها در اتحاد و یکپارچگی اقلیت های دینی در ایران را داشت.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۳۲۷
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha