Screenshot_۲۰۲۱۰۲۱۱-۲۰۱۸۴۹_Chrome
حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی تهرانپرس درباره اتقاقات اخیر در راهپیمایی اصفهان گفت: قطعا شعار مرگ بر هر مقام مسئول در کشور محکوم است و به هیچ وجه آن را تائید نمی‌کنیم اما جای سوال از کسانی است که درباره این موضوع تا حد شدیدترین برخوردها پیگیر هستند اما ده‌ها توهین آشکار آقای روحانی به منتقدین و مردم را ندیدند.

وی ادامه داد: اینکه از معاون اول تا معاون حقوقی و برخی حامیان نه‌چندان خوشنام دولت به صورت شبکه‌ای نسبت به این موضوع موضع گرفته اما در همه این سال‌ها توهین‌های رئیس جمهور به یک ملت را در موارد مختلف ندیدند نشان می‌دهد توهین از زبان و رفتار آقای روحانی را بد نمی‌دانند و تنها شخص ایشان را در مقابل توهین مصون می‌پندارند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای روحانی تاکنون ٧ مصوبه مجلس که شورای نگهبان عدم مغایرت آن را تائید کرده به راحتی ابلاغ هم نکرده و ده‌ها قانون را نیز اجرا نکرده است که بر اساس قانون جرم محسوب می‌شود؛ این موضوع در حقیقت مصداق توهین عملی به نمایندگان مردم، شورای نگهبان و همه مردم است.

وی ادامه داد: افرادی که امروز خواهان برخورد با شعار توهین به رئیس جمهور هستند و البته ما هم معتقدیم باید هم رسیدگی شود، نسبت به این اقدامات توهین‌آمیز آقای روحانی نظری ندارند؟

وی در پایان تاکید کرد: با یک جست و جوی ساده در فضای وب به‌راحتی لیست بلند بالایی از توهین‌های آقای روحانی به منتقدین قابل دسترسی و بیش از ۵٠ مورد است که امیدواریم بعد از سال‌ها به این توهین‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۲۴۹
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha