i3333000ndex
به گزارش تهران پرس ،کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: در مراسم یادواره شهداء، تعدادی از فرهیختگان انقلابی با حضور جمعی از خانواده معظم شهید و ایثارگر در شهرک مسکونی فجر تجلیل شدند.

او بیان کرد: لزوم حفظ ارزش های انقلاب توسط جوانان، خاطره گویی انقلاب و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب جزو برنامه هایی بود که در این یادواره اجرا شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ از برپایی ایستگاه های فرهنگی با عنوان آینده روشن در ۱۴ نقطه از منطقه خبر داد و اظهار کرد: در این ایستگاه های فرهنگی ضمن توزیع پرچم جمهوری اسلامی برنامه هایی نظیر نمایشگاه دستاوردهای انقلاب ، مسابقات دارت و مسابقات فرهنگی ، نقاشی کودکان و برنامه های میدانی از قبیل تئاتر و سرود خیابانی اجرا می شود.

کمالی نسب اضافه کرد: با توجه به شرایط و دستورالعمل های بهداشتی در سال جاری، امکان حضور در میان خانواده معظم شهدا را نداشتیم اما برخود لازم دانستیم از طریق تماس تلفنی و ارسال هدایایی یاد و خاطره شهدای انقلاب را زنده نگه داریم .

او با اشاره به برنامه های متنوع دهه فجر که بصورت مجازی در کانال ها و صفحات مجازی این معاونت بارگذاری می شود از جمله مسابقات کتابخوانی مسابقات عکاسی ، دلنوشته و کلیپ های انقلابی و... افزود: در نقاط مختلف منطقه اجرای سرود های انقلابی توسط دانش آموزان انجام شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ با اشاره به برپایی جشن های انقلاب به صورت محدود و رعایت شیوه نامه های بهداشتی اظهار کرد: چهل و دومین جشن های انقلاب در مساجد این منطقه از قبیل: مسجد جامع قلهک و مسجد امام حسن مجتبی(ع) به صورت مجازی برگزار می شود

او درباره آذین بندی "کوچه های انقلاب" گفت: ۱۲ مورد از کوچه های این منطقه انتخاب و با مشارکت و همکاری نیروهای مردمی آذین بندی و چراغانی شد، این معابر به عنوان "کوچه انقلاب" نام گذاری شده است.

کمالی نسب افزود: با توجه به شرایط موجود و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین حفظ سلامت خانواده معظم شهداء دیدار هایی به صورت محدود در فضای باز با آنها برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۹۱
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha