۰۳
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ تهران، مجتبی شکری، شهردار منطقه در این دیدار با بیان اینکه " این منطقه افتخار همسایگی با پادگان نیروی هوایی را داشته و با توجه به شکل گیری مبارزات انقلابی از خیابان پیروزی ، اکنون وظیفه ماست که بزرگداشت چهل و دو سالگی انقلاب را هر چه با شکوه تر برگزار کنیم " گفت: به پاس زحمات چهل ساله نیروی هوایی ، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه، ویژه برنامه مفصلی را با عنوان "امیران آسمانی" که تداعی گر دلاوری های پرسنل هوانیروز است، پیش بینی و تدارک دیده است.

او افزود: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای نیروی هوایی و تکریم خانواده این عزیزان شهید ، درختان تنومندی به یاد شهدای نیروی هوایی و قدردانی از امیران و همافرانی که نقشی تعیین کننده در پیروزی انقلاب داشتند ، در محلی که به عنوان بوستان "امیران آسمانی" در پارک جنگلی سرخه حصار تعیین شده، کاشته و پلاک کوبی می شود.

شکری اضافه کرد: سردیس هایی نیز در این قسمت از سرخه حصار جانمایی می شود و مجموعه نیروی هوایی می تواند از این محل برای برگزاری مراسم و مناسبت بهره گیری کند .


شهردار منطقه۱۳ همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش به اهمیت موضوع آزاد سازی و بهره مندی شهروندان از اراضی دوشان تپه با توجه به اولویت دکتر حناچی ، شهردار تهران اشاره و ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی و تعامل با نیروی هوایی بتوانیم ، اتفاقی خوشایند و خدمتی ماندگار را برای شهروندان این منطقه رقم بزنیم.

او با بیان اینکه آزادسازی اراضی دوشان تپه، کمک بزرگی به جبران سرانه های خدماتی و فضای سبز این منطقه می کند ، درباره ویژگی ها و مشخصات طرح به لحاظ وسعت و موقعیت جغرافیایی، مواردی را مطرح کرد.

سردار عزیز نصیرزاده، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات شهرداری منطقه۱۳ در گرامیداشت و بزرگداشت هفته نیروی هوایی، بر لزوم تعاملات فیمابین در راستای خدمت به شهروندان تأکید کرد.
کد خبر: ۴۱۹۵
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha