images
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ سرهنگ کیومرث حسنوند، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق منزل در مناطق غرب تهران و کشف ۳۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان از طریق بالکن وارد منازل مال باختگان شده بودند.

وی عنوان کرد: در پی وقوع  چند فقره سرقت منزل در مناطق غرب تهران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم های عملیات کلانتری های تابعه سرکلانتری پنجم  پلیس پیشگیری قرارگرفت. با توجه به شیوه سرقت ها که از طریق  بالکن ساختمان ها انجام شده بود، ماموران این  احتمال  را دادندکه سرقت ها از سوی اعضای یک باند حرفه ای انجام می شود.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی، در نهایت مشخص شد که اعضای این باند ۳ نفر بوده که با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری به محل های سرقت مراجعه کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی تصویری از سرکرده باند  به دست آمد،  اضافه کرد: تصویر متهم  در اختیار گشت‌های انتظامی سرکلانتری قرار گرفت تا اینکه ماموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر هنگام گشت زنی‌های هدفمند موفق شدند متهم اصلی پرونده را  در زمانی که  قصد ورود به منزل یکی از شهروندان را داشت، شناسایی و مشاهده کردند در همان نزدیکی یک دستگاه خودروی سواری با یک سرنشین توقف کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات پلیسی، سرکرده اصلی و راننده خودرو دستگیر و هر دو متهم پس از انتقال به کلانتری به ۳۰ فقره سرقت منزل به از طریق بالکن  با همکاری همدست دیگرشان اعتراف کردند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان توصیه کرد: ساکنین طبقات همکف و اول با نصب حفاظ آهنی برای پنجره و بالن می توانند از وقوع سرقت منزل پیشگیری کنند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۱۲۲
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha