۳۴۷۳۵۰۸
سردار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) سپاه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تضعیف نیروهای مقاومت در منطقه است، گفت: وجود گروه های تروریستی در منطقه غرب آسیا برای تضعیف گروه های مقاومت است و دشمن به خوبی می داند که با نابود کردن جبهه مقاومت در عراق و سوریه، می تواند به اهداف شوم خود دست یابد اما قطعا ناکام خواهد ماند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت در منطقه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: رژیم منحوس صهیونیستی با حمایت از گروه های تروریستی در عراق و سوریه، می خواهد  چهره منفی از اسلام در جهان نشان دهد؛ در حالی که جبهه مقاومت مانع از تحقق بخشی نقشه های شوم استکبار جهانی در منطقه می شود.

سردار غلامی با اشاره به اینکه شعار اصلی انقلاب اسلامی شامل موضوعات مهمی چون استقلال و استکبارستیزی بوده است، گفت: دشمنان نظام و انقلاب به برکت حکمت و مدیریت مقام معظم رهبری در تمام سیاست‌هایی که علیه انقلاب اسلامی اتخاذ کرده‌اند شکست خورده‌اند.

معاون سابق هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: استکبار ستیزی یکی از شاخص های اصلی انقلاب اسلامی است و انسان مومن در جامعه ای که زندگی می کند باید بداند چگونه با دوستان و دشمنان خود گفتار و کردار داشته باشد و تا زمانی که انقلاب اسلامی وجود دارد، استکبار جهانی همچنان وحشت زده است.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی، زلزله ای برای نظام سلطه بود، گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، تنها یک حادثه داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود، بلکه همان گونه که بسیاری از دولتمردان کشورهای غربی بویژه آمریکایی، اسرائیلی و اروپایی در خاطرات خود از آن روزها تعبیر کرده‌‌اند، انقلاب از دیدگاه آنان زلزله‌ای ویرانگر برای جهان غرب بود.

سردار غلامی تصریح کرد: پیام اصلی انقلاب اسلامی که امام (ره) مطرح کرده بودند، ماهیتی فرهنگی، مبتنی بر اندیشه دینی و ارزش های معنوی بود و نباید از این نکته غافل شد که دهه  فجر براى کشورمان یک فرصت تاریخى بود و ملت ما را از یک حصار بسیار خطرناک خارج ساخت.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) سپاه با اشاره به اینکه دهه فجر، مظهر شکوه و عظمت و فداکارى ملت ایران است، افزود: کشوری همچون آل سعود از قدرت و نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه و جهان وحشت دارد و امروز عربستان در باتلاقی که به واسطه جنگ با یمن ایجاد کرده، در حال غرق شدن است و  جز کشتن زنان و کودکان یمنی به چیزی دیگر دست نیافته است و بی تردید سرانجام، بینی آل سعود به خاطر جنگ افروزی هایش به خاک مالیده خواهد شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، قدرتش را از مردم دارد و به همین دلیل است که دشمن با تجربه ای که از شکست در دوران دفاع مقدس با ملت ما دارد، از طریق جنگ سخت با ما وارد جنگ نمی شود و با روش های مختلفی همچون جنگ اقتصادی و جنگ نرم و ... تلاش دارد که انقلاب اسلامی را در جهان تضعیف کند اما تا به امروز موفق نشده و نخواهد شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر: ۴۱۲۴
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha