۲۰۱۹۰۳۱۰۱۰۱۷۷۶۲۸۷۸
علیرضا سلیمی " عضو هئیت رییسه مجلس شورای اسلامی" در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس در تبیین فراگیری  استکبار ستیزی، اظهار کرد: استقلال، یکی از دستاوردهای نظام اسلامی است و دیگر هیچ کشوری قدرت دیکته کردن خواسته های خود به ایران را نخواهد داشت.

 

وی در رابطه با اینکه در دوران رژیم پهلوی موضوع رعیت و ارباب در کشور مطرح بود، بیان داشت: بعد از انقلاب از این وضعیت خارج شدیم و روحیه خود باوری در مردم زنده شد و رژیم ارباب و رعیتی با خواست مردم نابود شد.

 

سلیمی افزود: قبل از انقلاب، بیشترین اقلام  و کالاها را وارد می کردیم، اما امروز خودمان در مرحله تولید حرفی برای گفتن داریم و  از لحاظ علمی، رتبه برتر را در منطقه کسب نمودیم و "ما می توانیم" را به منصه ظهور گذاشتیم و به سرعت به سوی پیشرفت  و رهایی از وابستگی، حرکت کردیم.

 

عضو هئیت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث پیشرفت کشور از نظر تولید سیمان و فولاد شد، اظهار داشت: امروز یکی از بزرگترین صادرکنندگان سیمان هستیم و در صنعت فولاد، به خودکفایی رسیدیم و قادر به صادرات فولاد هستیم و این در حالی است که قبل از انقلاب، کشور وابسته بیگانگان بود.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: قدرت های پوشالی را در منطقه کنار گذاشتیم و نظام اسلامی اثبات کرد که با تکیه بر قوت ملی، کارهای بزرگ را می توان انجام داد.

گفتگو: سارا پیرانه

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۹۸۳
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha