۱۵۷۸۶۰۴۰۰
به گزارش تهران پرس ، سرتیپ دوم پاسدار احمد ذوالقدر عصر یکشنبه در نشست خبری دهه فجر، اظهار داشت: این برنامه ها توسط یکهزار و ۵۰۰ پایگاه مقاومت و ۱۸۰ حوزه مقاومت سپاه سیدالشهدا (ع) در شهرستان های استان تهران اجرا می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های مختلف دهه فجر توسط ۹ هزار بسیجی دوطلب در سراسر استان تهران برگزار خواهد شد، افزود: راهپیمایی خودرویی، موتوری، دوچرخه سواری در روز ۲۲ بهمن، برگزاری انواع مسابقات ورزشی، دیدار از خانواده معظم شهدا و اجرای نمایش های خیابانی با جمعیت محدود بخشی از برنامه های سپاه سیداشهدا(ع) در شهرستان های استان تهران است.

ذوالقدر اضافه کرد: تقدیر از کادر سلامت و شرکت کنندگان در طرح شهید سلیمانی، اجرای کمک های مومنانه، آذین بندی معابر، فضاسازی شهری، عطرافشانی قبور شهدا، دیدار از ایثارگران جبهه مقاومت، نواختن زنگ انقلاب و بانگ الله اکبر، برگزاری مسابقات مجازی در قالب دل نوشته و پوستر از دیگر برنامه های سپاه سیدالشهدا(ع) در ایام الله دهه مبارک فجر است.

این مسئول با بیان اینکه شیوع بیماری منحوس کرونا امسال برنامه های دهه مبارک فجر را تحت تاثیر قرار داده است، خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد، در شهرستان های استان تهران مسیر راهپیمایی ها عوض نشده است فقط با خودور و موتور خواهد بود.

ذوالقدر یادآور شد: امسال با همکاری بسیج ورزشکاران دوچرخه سواران از یک مبداء مشخص تا گلزار را رکاب خواهند زد تا بدین وسیله ضمن بیعتی دوباره با شهدا یاد و خاطره این یاران سفر کرده را زنده نگاه دارند.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته با شیوع ویروس کرونا و بیکاری قشر زیادی از مردم توزیع بسته های معیشتی توسط سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) آغاز شده است، بیان داشت: ۴۲ هزار بسته معیشتی در دهه فجر امسال در میان نیازمندان شهرستان های استان تهران توزیع خواهد شد.

ذوالقدر ادامه داد: جهیزیه کامل برای ۲ فرزند جانباز تهیه شده و ویزیت تمامی درمانگاه سپاه سیدالشهدا(ع) در کل استان تهران طی ایام الله دهه فجر رایگان است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه رزمایش الی بیت المقدس در گردان های بیت المقدس از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه برگزاری می شود، افزود: امسال به دلیل خاموشی های ناشی از کمبود سوخت نیروگاه ها گشت های رضویان به صورت پیاده، سواره، مخفی و آشکار در سراسر شهرستان های استان تهران از ساعات اولیه شب تا سحر انجام می شود.

ذوالقدر اضافه کرد: تورهای ایست بازرسی نیز با همکاری نیروی انتظامی در ایام الله دهه مبارک فجر برای افزایش امنیت برقرار خواهد بود، بسیجیان موظف هستند با رعایت کامل موازین اخلاقی ضمن پوزش از مردم در این تورهای شرکت نمایند.

این مسئول در ادامه با اشاره به فعالیت های اجتماعی سپاه سیدالشهدا(ع) در ایام الله دهه مبارک فجر، ابراز کرد: امسال ۴۲ کارگاه مشاوره اجتماعی در سطح شهرستان های استان تهران برای مقابله با انواع مشکلات مانند اعتیاد ایجاد می شود.

وی در پایان یادآور شد: پیام اصلی تمامی برنامه های مطرح شده توسط سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران زنده نگاه داشتن آرمان امام راحل، تبعیت از رهبری و زنده نگاه داشتن شعار ما می توانیم است.
کد خبر: ۳۹۶۶
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha