in8898dex
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، کاظم کمالی نسب با بیان اینکه باید بانوان فعال قرآنی را شناسایی و از آنها به‌عنوان الگوهای قرآنی تجلیل و به جامعه معرفی کنیم، گفت: تاکنون اطلاعات مربوط به بیش از یکصد و سیزده نفر از بانوان فعال قرآنی در منطقه جمع‌آوری و بررسی شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ ، توسعه و تقویت روحیه نوآوری بانوان در رشته‌های قرآنی و تجلیل از اندیشه‌ها و روش‌های برتر، شناخت ظرفیت‌های قرآنی موجود در جامعه بانوان قرآنی، زمینه‌سازی و پیگیری تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه فعالیت‌های قرآنی بانوان را از جمله محوری‌ترین اهداف برگزاری این مراسم برشمرد.

کمالی نسب از برگزاری محفل انس با قرآن بانوان «جان نبی» در مجموعه فرهنگی و ورزشی قلهک نیز خبر داد و ابراز کرد: در این مراسم بانوانی که در رشته های مختلف قرائت قرآن فعالیت می کنند حضور یافته و در فضایی معنوی، میلاد با سعادت دختر پیغمبر اسلام را گرامی داشتند.

او زنان را پیشگام فعالیت های فرهنگی در جامعه دانست و ابراز امیدواری کرد که این قشر از جامعه در جهت قرائت درست قرآن، فهم آن، آراستگی به آموزه های قرآنی و تعلیم جامعه زنان از حرکت عزت بخش و بالنده ای بهره مند شود.
کد خبر: ۳۹۷۸
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha