in111999dex
به گزارش تهران پرس ، علی توکلی «آینده روشن» را عنوان برنامه های مناسبتی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواند و افزود: در همین راستا ۱۳ ایستگاه فرهنگی در محلات این منطقه دایر شده است که از جمله آن ها می توان به ایستگاه های برپا شده در خیابان های ماهان، عیسی بیگلو و میعاد، مترو های شریعتی، عبدل آباد و اسماعیل آباد و نیز مساجد سیدالشهدای شهرک بستان، حضرت ولیعصر (عج)، صاحب الزمان (عج) محله شریعتی شمالی و قدس اشاره کرد.

به گفته او در ایستگاه های فرهنگی خدمات مختلفی از جمله مشاوره خانواده، خدمات طب سنتی، نمایشگاه کتاب به همراه توزیع اقلام فرهنگی و توزیع و فروش مواد ضد عفونی کننده و ماسک ارائه می شود.

توکلی ادامه داد: به مناسبت دهه فجر برنامه های دیگری همچون تکریم غیرحضوری فرهیختگان، تولید و انتشار محتوای مجازی در کانال محلات، برگزاری مسابقات دلنوشته، باز خوانی سرودهای انقلابی، نقاشی وکتابخوانی، اجرای کمپین نصب پرچم ، کوچه های انقلاب و برنامه مجازی خوانش خاطرات محله من از انقلاب، تدارک دیده شده است.

ضمن اینکه تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری تورهای مجازی و گردشگری در مکان رویدادهای انقلاب اسلامی و اجرای برنامه های مختلف هنری و گروه سرود با رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر ویژه برنامه های این ایام هستند.

این مسئول در بخش دیگری به فضاسازی معابر منطقه به مناسبت دهه فجر اشاره کرد و افزود: به همین مناسبت ضمن آذین بندی معابر و اهتزاز پرچم ایران روی عرشه پل های سواره رو، المان های نوری ۲۲ بهمن در سه نقطه از معابر منطقه نصب و بزرگراه های محدوده نیز مزین به طرح های پرچم ایران شد.
کد خبر: ۳۹۳۸
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha