Screenshot_۲۰۲۱۰۱۲۷-۱۰۰۴۵۵_WhatsApp
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد و تصادف شدید سواری پژو و ساینا با یکدیگر و پس از آن با با گاردریل های میانی اتوبان زین الدین مقطع سراج خبر داد .

وی افزود : مقارن ساعت ۰۹:۱۹ صبح امروز ، در مسیر شرق به غرب اتوبان زین الدین مقطع سراج ، یکدستگاه سواری پژو که در این مسیر در حال تردد بوده به علت عدم توجه به جلو با سواری ساینا به شدت برخورد می‌کند.

رنجبر گفت: این دو خودرو پس از برخورد با یکدیگر مجدد و همزمان با گاردریل های میانی اتوبان برخورد نموده و در همان لاین سرعت اتوبان متوقف می شوند. با حضور به موقع تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و علت این حادثه عدم توجه به جلو از سوی سواری پژو اعلام شد.

وی گفت؛ بیرون و از محل در آمدن یکی از شاخه ها بسیار خطرناک بوده و احتمال بروز حوادث بعدی را در پی داشت به همین سبب بلافاصله با پیگیری های به عمل آمده توسط پلیس راهور تهران بزرگ این نقص برطرف و اصلاح شد.

رنجبر از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۸۲۴
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha