۱۵۷۸۲۹۳۶۹
به گزارش تهران پرس ، «پیروز حناچی» روز دوشنبه در واکنش به تذکر «مجید فراهانی» عضو شورای شهر تهران، طی نامه ای که در اختیار رسانه ها قرار گرفت، از تعطیلی مراکز توزیع و فروش انواع مواد پروتئینی در خیابان های شهید فاطمی، شهید شیرمحمدی و شهید کارگر سامانی و کلیه مسیرهای منشعب از خیابان های یاد شده خبر داد.

وی در خصوص ساماندهی مراکز توزیع گوشت تهران نوشت: با توجه به مزاحمت های ترافیکی، آلودگی زیست محیطی و صوتی ناشی از فعالیت واحدهای توزیع و فروش انواع مواد پروتئینی شامل گوشت گوسفندی، گاوی، ماکیان، مرغ و پرندگان در راسته خیابان های شهید فاطمی، شهید شیرمحمدی و شهید کارگر سامانی و کلیه مسیرهای منشعب از خیابان های یاد شده در محدوده منطقه ۱۶ برای کلیه واحدهای صنفی مستقر در این محدوده مطابق تبصره بند ۴۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری رای تعطیلی صادر و ابلاغ شد.

حناچی‌ افزود: به دنبال اعتراض متصدیان به آرای صادره و ارجاع پرونده ها به کمیسیون موضوع تبصره یاد شده در آن شورای محترم، رای قطعی تعطیلی این واحدهای توزیع و فروش گوشت به متصدیان مربوطه ابلاغ شد.

به گزارش ایرنا، مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران چندی پیش با ارایه تذکری از اینکه محل سکونت مردم به بازار گوشت تبدیل شده و ترافیک و تجمع حیوانات موذی و نارضایتی مردم را در این دو خیابان به همراه داشته، گلایه کرده بود.

وی گفت: باید در میادین میوه و تره‌بار و میدان بهمن اقدامات لازم جهت توزیع گوشت به صورت وسیع انجام گیرد.

فراهانی از شرکت ساماندهی مشاغل در شهرداری منطقه ۱۶ درخواست کرده بود که به وضعیت خیابان شهید فاطمی و کارگر رسیدگی کنند.
کد خبر: ۳۵۹۸
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha