unnamed
حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی خبرگزاری تهران پرس با اشاره به تحریف‌های تاریخی زمان پهلوی و شخصیت‌سازی از شاه و اطرافیانش با تأکید بر اینکه در ابتدا باید مشکل رسانه کشور را حل کنیم، گفت: در فضای افکار عمومی باید به منابع خبر بیش از اکنون توجه شود. هر خبری ارزش خواندن ندارد.

وی ادامه داد: اکنون رسانه‌ها دیدگاه خود را در قالب خبر به جوامع و مردم تحمیل می‌کنند و دروغ‌های بزرگی را مطرح می‌کنند و وقایع تاریخی را تحریف می‌کنند.

لزوم ایجاد جامعه ضدضربه در مقابل تحریف‌های رسانه‌ای

حجت‌الاسلام پناهیان وی خاطرنشان کرد: ما اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم در این جنگ رسانه‌ای داشته باشیم، باید جامعه خود را در مقابل تحریف‌های رسانه‌ای مقاوم‌سازیم و جامعه ضدضربه در مقابل تحریف‌های رسانه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: ضعف رسانه‌ای جبهه انقلاب و طرفداران انسانیت، عقلانیت و منافع بشر باید برطرف شود. در جبهه رسانه‌ای انقلاب ضعف‌های فراوانی وجود دارد شاید یکی از این ضعف‌ها این باشد که هزینه زیادی نشده و یا کارهای هنری خوبی صورت نگرفته است تا واقعیت‌های تلخ دوران پهلوی را نشان دهد.

حجت‌الاسلام پناهیان با بیان اینکه ما فرصت‌های زیادی برای تبیین تلخی‌های دوران طاغوت و آنچه بر ملت ایران گذشته است را ازدست‌داده‌اید، تأکید کرد: طبیعی است در چنین شرایطی فرصتی ایجاد شود که برخی از دوران طاغوت را بزک کنند و در این میان افرادی که دقت و تحلیل بالایی ندارند ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۶۰۹
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha