Screenshot_۲۰۲۱۰۱۱۳-۰۹۵۲۳۳_WhatsApp
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، مجید صفاری نیا رییس شورای سیاستگزاری این کنگره اظهار داشت: این کنگره علمی با مشارکت فعال دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان و مراکز مشاوره دانشگاههای صنعتی شریف، شیراز و تهران برگزار می شود.

وی در خصوص محور‌های این همایش گفت: سبک زندگی، پیامد‌های روانشناختی، پیامد‌های آموزشی، پیامد‌های اجتماعی، پیامد‌های خانوادگی، دانشگاه پس از کرونا، پیشگیری و رفتار‌های بهداشتی، و بهداشت، ایمنی، محیط زیست و کووید۱۹ محورهای پژوهشی کنگره دانشگاه و کووید ۱۹ هستند.

در این همایش ۶ نشست تخصصی کاربردی با حصور متخصصان پیش بینی شده است.

خدمات مشاوره و مددکاری دانشگاهها در دوران کرونا

خدمات بهداشتی و پیشگیری از کرونا در دانشگاهها

چالش های آموزش مجازی از منظر دانشجویان و اساتید در دوران کرونا

ابعاد روان شناختی خانواده دانشجو در دوران کرونا

ابعاد جامعه شناختی و فرهنگی دانشجویان در ایام کرونا

اموزش مجازی دانشجو در دوران کرونا و پسا کرونا از عناوین بعصی از این نشست ها خواهد بود.

صفاری نیا گفت: ۲۰۵ مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده بود که پس از داوری ۳۸ مقاله مورد پذیرش نهایی قرار گرفته است و در زمان برگزاری کنگره توسط محققان ارایه می شود.

وی گفت: در این کنگره دانشگاه‌های پیام نور، الزهرا، شاهد، شهید بهشتی، صنعتی امیرکبیر، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، علامه طباطبایی، علم و صنعت ایران، فنی حرفه‌ای ، هنر تهران، امام صادق، و تربیت دبیر شهید رجایی همکاری دارند.

صفاری نیا در پایان افزوداین کنگره به مدت دو روز به شکل مجازی میزبان علاقه مندان خواهد بود و تلاش می شود نتیجه نشست ها به عنوان راهبردهای اجرایی در دوران کرونا و پسا کرونا مورد استفاده سازمان دانشجویان و دانشگاه ها قرار گیرد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۴۸۶
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha