StartUps-800x450-750x450
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس؛ عبدالرضا عامریان، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه سرمایه‌گذاری "شبا" در جریان ششمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران به تشریح فعالیت‌های این شرکت پرداخت و گفت: مجموعه سرمایه‌‌گذاری شبا از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را به‌‌صورت غیررسمی در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری در داخل و خارج از کشور کار خود را آغاز کرد.

او با اشاره به اینکه بیشترین فعالیت این شرکت در زمینه خدمات ارزی در کشورهای حوزه خلیج‌‌فارس و آسیای میانه، بود، مدیریت منابع انسانی مدیریت استراتژیک و چرخه تسهیلات اعتباری را از دیگر خدمات این شرکت برشمرد و افزود: در حال حاضر مجموعه شبا در زمینه خدمات سرمایه‌‌گذاری در حوزه‌های املاک و ارز دیجیتال فعالیت مستقیم دارد.

عامریان یکی از اهداف این شرکت در حوزه‌های مالی و بانکی را ارائه رمز‌ارزی برای برطرف کردن مشکلات مرتبط با حوالجات بازرگانان و تجار خواند و خاطرنشان کرد: به این منظور در حال حاضر و بر روی توکنی به اسم "شباکوین" هستیم که تحت‌عنوان ارز دیجیتال ارائه خواهد شد. همچنین با راه‌اندازی صرافی آنلاین شابکس و ارائه ارز دیجیتال شباکوین تحت عنوان توکن‌های سرمایه‌گذاری، مشغول ارائه این ارز به مردم هستیم.

وی ادامه داد: ما با جمع‌آوری سرمایه‌های خرد مردم، تلاش می‌کنیم تا یک سرمایه‌گذاری کلان داشته باشیم تا بازدهی مناسبی برای آنان به دنبال داشته باشد؛ به همین منظور شرکت شبا زمینه و موقعیتی را فراهم کرده است تا علاقمندان در صندوق‌های سرمایه‌گذاری ما اقدام به خرید سهام کرده  و از سود حاصله بهره ببرند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۴۷۶
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha