۱۹۶۵۰۰۴
به گزارش خبرگزاری تهران پرس؛ سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در گردهمایی یاران حاج قاسم در محل مصلی امام علی(ع) شهر کرمان با بیان اینکه این جلسه، جلسه میثاق و تجدید عهد با شهید سلیمانی است، گفت: همه ما می خواهیم که خداوند به ما توفیق عنایت کند تا در مسیر نورانی جبهه حق پشت سر شهدا حرکت کنیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نبرد حق و باطل با آفرینش انسان شروع شده و از ابتدای خلقت بشر این نبرد ادامه داشته و تا پایان ادامه دارد، عنوان کرد: این نبرد در دو بعد خود را نشان می دهد؛ این نبرد در ابتدا در وجود انسان تجلی می یابد و هر که میخواهد مرد میدان باشد؛ ابتدا باید از درون خود این نبرد را شروع کند.

این مقام مسئول ادامه داد: حاج قاسم فرمود کسی شهید می شود که شهید باشد؛ بنابراین در این جبهه نیز کسی می تواند مرد میدان در بیرون باشد که در نبرد درونی مقاومت کرده باشد.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی جز الگوهای ترکیب این دو نبرد با هم بود، اول در نبرد درونی قهرمان شد و سپس در نبرد بیرونی هر کجا لازم بود تجلی می یافت.

سردار قاآنی با تأکید بر اینکه اسلام با مقاومت عجین شده است، تصریح کرد: ما در عرصه مقاومت، فرزندان مکتب نبی مکرم اسلام و سالار شهیدان هستیم؛ رسول اکرم وقتی آداب نماز را به ما آموختند با نماز آموختن راه مقاومت را به ما آموختند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه دشمن بداند پست فطرت هایی که می خواهند در مقابل جبهه اسلام عرض اندام کنند، بزرگترین مشکل آن ها فهمشان است، ابراز کرد: بچه مسلمان زمانی که مادرش به او نماز یاد می دهد به اهدنا الصراط المستقیم می رسد.

این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از مصادیق بزرگ صراط مستقیم معصومین هستند که حق گو بودند و در مسیر حق شهید شدند، عنوان کرد: جبهه مقاومت ریشه در این فرهنگ دارد و در بهترین حالات روحی و شفاف ترین حالات فکر رو به خداوند کرده و حداقل روزی ۱۰ بار از خداوند می خواهند در این راه باشند.

وی اظهار کرد: وقتی شهید سلیمانی را رهبر انقلاب می فرمایند اسم رمز در میان ملت های مسلمان شد؛ به این معنی است که علمدار محور مقاومت این پرچم را بار دیگر بلند کرد.

سردار قاآنی تأکید کرد: شهید سلیمانی در این مکتب یادآوری کرد که مقاومت ریشه ای عمیق در مبانی دینی شما دارد؛ اسلام در طول زمان به ویژه مکتب بزرگ شیعه همیشه در محور مقاومت بوده و جلودار آن علما بوده اند و امروز در رأس آن ها مقام معظم رهبری امام خامنه ای است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این جبهه همواره مبانی و اصول داشته است و با حساب و کتاب مبتنی بر دین خدا اداره شده؛ وقتی آمریکایی های جنایتکار در ۲۰ سال گذشته جنگ را شروع کردند و در دوره ای که معتقد بودند جهان تک قطبی شروع شده، جنگ را از افغانستان شروع کردند و بعد از آن که در افغانستان و عراق شکست خوردند برگشتند.

این مقام مسئول ادامه داد: آمریکایی‌ها، عناصر لجن مال تکفیری را در دنیا جمع کرده و پول کشورهای کثیف منطقه همچون سعودی و طرح رژیم صیونیستی تکفیری ها را ایجاد کردند؛ در این دوره هم امام ما که در این میدان سرافراز بودند اما در درون منطقه وارد شده بزرگان منطقه میدان داری کردند، علمای عراق به میدان آمدند و آیت الله سیستانی با دو خط فتوا مردم عراق در میدان جمع شده و آماده مبارزه شدند.

وی گفت: در این شرایط شهید سلیمانی وقتی وارد این فضاها شد، دل تمامی رزمندگان شاد و روح آن ها تازه شد؛ فرماندهی که هم دین را می فهمد هم بر مبنای دین عمل کرده، بر اساس تجربه، حکیمانه ،با تدبیر و منطق با دشمن رفتار می کرد.

سردار قاآنی بیان کرد: حاج قاسم وقتی دشمن با بی منطقی خواهان انجام جنایات بود با مشت محکم با او برخورد کرد، سردار سلیمانی در حریم دین حرکت می کرد و در اوج جنگ به کسی ظلم نمی کرد این خصوصیات شهید سلیمانی را برجسته کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار داشت: انتقام مقدماتی دارد و آن سیلی هایی است که دو سیلی را دشمن خورده و سیلی بعدی را رهبر انقلاب تعریف کرده‌اند که باید بخورند.

وی افزود: سیلی اول تشییع بزرگ سردار در کرمان بود که پای این تشییع هم انسان‌های بزرگی شهید شدند که عظمت راه این مرد بزرگ است. سیلی دوم حمله ای است که در دنیا سابقه نداشت و ایران به پایگاه آمریکا وارد کرد. سیلی بعدی که باید خورده شود غلبه نرم افزاری بر هیمنه کوچ استکبار است که مسئله مهمی است . ان شاءالله این مسیری که شروع شده و با تلاش بیشتر و با راهنمایی هایی که رهبر انقلاب کردند، هیمنه آمریکا باید شکسته شود.

سردار قاآنی با تأکید بر اینکه سیلی چهارم اخراج آمریکا از منطقه است، گفت: شهید سلیمانی یک دور آمریکا را از منطقه خارج کرد، زمانی که او به آمریکایی‌ها توسط خود ملت عراق فشار آورد، افسران آمریکا درون تانک‌هایشان ایزی لایف میپوشیدند و التماس شهید سلیمانی را می‌کردند. اما در این دوره به دلیل جنایت بزرگی که مرتکب شدند این بار مثل قبل خارج نمی شوند بلکه اول استخوان آمریکا را خرد می‌کنیم بعد از منطقه بیرونشان می‌کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: انتقام از شهید سلیمانی آغاز شده و آمریکایی ها نمی توانند درون خانه هایشان امنیت داشته باشند، جنایت کاران اصلی ترامپ و وزیر خارجه آمریکا باید سر کلاس سلمان رشدی بنشینند و زندگی او را بیاموزند؛ چرا که آنها نمی توانند در منطقه ما قهرمان مبارزه با تروریست را شهید کنند و راحت زندگی کنند.

به گزارش راه آرمان، وی با بیان اینکه تقویت جبهه مقاومت روز به روز بیشتر شده و راه شهید سلیمانی ادامه می یابد،‌ اظهار کرد: دشمنان این چند روز از تحرکات عراق بسیار ترسیده اند. حمایت از مظلومین و جبهه مقاومت استمرار دارد و هر روز این راه با قوت و موفقیت پیش می رود، رزمندگان این جبهه به هیچ چیزی جز پیروزی قدس فکر نمی کنند و اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی بیند.

سردار قاآنی تأکید کرد: شاگردان مکتب سلیمانی به کمتر از گسترش حکومت عدل امام زمان (عج) در سراسر جهان فکر نمی کنند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۲۸۹
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha