لاری_۱۱

به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس، سیما سادات لاری ظهر امروز در ارتباط با وضعیت ابتلای کرونا در کشور با اشاره به تعداد مبتلایان گفت: از دیروز تا امروز سیزدهم دی ماه سال ۱۳۹۹ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۳۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی و بستری شدند.

وی با بیان این‌که مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۲۵ هزار و ۱۴۳ نفر رسید، گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۱ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۵۵ هزار و ۲۲۳ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به این‌که خوشبختانه تاکنون ۹۸۸ هزار و ۸۳۸ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، افزود: ۵ هزار و ۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تاکنون ۷  میلیون و ۶۲۰ هزار و ۶۶۷ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص وضعیت استان‌های کشور نیز عنوان کرد: براساس آخرین تحلیل‌ها ۴ شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز قرار دارند. براساس آخرین پیمایش‌ها ۴۰۱ شهر در وضعیت زرد و ۶۳ شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند که ۱۵ تا ۱۸ شهر مربوط به استان مازندران است.

انتهای پیام/

کد خبر: ۳۱۶۳
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha