index5454 - Copy
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، در آستانه گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پویش بین المللی قهرمانان مقاومت، در بیش از ۱۲۰ کشور دنیا اجرا می شود.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: در این طرح که از اول تا پانزدهم دی ماه سال جاری اجرا می شود، پوسترهایی با تصویر شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس به ده زبان دنیا ترجمه ودر اختیار مردم قرار گرفته است تا با نصب و انتشار آن، یاد و نام این اسطوره فراموش نشدنی در بین مردم زنده و جاری داشته شود.

مجتبی سالک اضافه کرد: کاربران با انتخاب تصاویر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و نصب آن در درب منازل، مغازه و خودرو ها و درج و انتشار عکس در سایت ها و شبکه های اجتماعی با هشتگ #قهرمانان مقاومت (#مرد میدان)، در این پویش مشارکت می کنند.


وی با بیان آن که دلتنگی برای سردار دلها در همه جای کشور و یا حتی فضای مجازی قابل مشاهده است، تصریح کرد: سردار سلیمانی برای مردم ایران یک قهرمان است و با شهادت خود تاریخ این مرز و بوم در راه مبارزه با دشمنان را تداعی و تداوم بخشید و اگر شرایط، محدودیت‌ها و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی نبود، بی‌شک مجالس باشکوهی برگزار می‌شد و امیدواریم ما نیز به قدر بضاعت خود بتوانیم بخشی از سیره و مکتب ایشان را به جامعه و نسل جوان بیش از پیش معرفی کنیم.

سالک خاطر نشان کرد:. آرامش و امنیت امروز خود را مدیون شهید سلیمانی هستیم و اگر بخواهیم این امنیت همچنان برقرار باشد باید راه و مکتب ایشان را به خوبی ادامه دهیم و نگذاریم پرچمی که برافراشت روی زمین بماند.

گفتنی است بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله پهپادی آمریکایی ها به ۲ خودرو در فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهان دیگرشان در این حمله هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۳۱۶۴
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha