Screenshot_۲۰۲۰۱۲۲۹-۱۰۵۷۱۲_Chrome
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در چهلمین طرح رعد پلیس پیشگیری اظهار کرد: با کمک همکاران بنده در پلیس پیشگیری و کلانتری های تابعه  از ابتدای هفته تاکنون ۳۱۲۰ حکم قضایی به مرحله اجرا درآمد. ۶۷۰ نفر  از افراد مالخر، کیف قاپ، زورگیر دستگیر شدند.

وی از متلاشی شدن  ۳۴ باندسرقت خبرداد و گفت:  ۳هزار ۱۲۷ فقره از اموال مردم کشف و ضبط شد. ۱۳۷ موتورسیکلت و خودرو نیزکشف شد. ارزش اموال ۱۴ میلیارد تومان است.

این مقام ارشدانتظامی، ادامه داد:  ۱۰۱ قبصه سلاح سرد ۱۰۰ کیلو مواد مخدر ۳۲۱ هزار قلم کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: ۲۸نفر قاچاقچی در قالب ۳۱ باند بودند دستگیر شدند. ۱۳۰ میلیارد تومان‌اموال قاچاق کشف شد.

وی در ادامه تصریح کرد: تهران ۷ پایگاه پلیس کوهستان دارد که بیشتر در پارک های کوهستانی و مسیرهای پرتردد شهروندان حضور دارند. هیچ کم کاری از سوی پلیس در این خصوص رقم نخورده است و از لحظه اول در کنار نیروهای امدادی حضور داشتیم.

سردار رحیمی ادامه داد: از چند روز قبل شاهد هشدارهای هواشناسی و مسئولین بودیم که نباید صعود کرد اما متاسفانه برخی به این هشدارها توجه نکردند. این هشدارها در تمامی زمینه ها همچون کرونا نیز باید جدی گرفته شود. بخش هایی که در کوهستان مستقر هستند وظیفه مسدود کردن مسیر را داشتند و این از وظایف پلیس نیست.

وی در خصوص خاموشی معابر و محدودیت های شبانه گفت: طرح های شبانه با جدیت برای خلوت شدن معابر و خیابان ها ادامه دارد تا شاهد کنترل بیشتر کرونا باشیم. در رابطه با خاموشی ها نیز ارتباطی با نیروی انتظامی ندارد و دستگاه های دیگر در این خصوص مسئول هستند و اقدام کرده اند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۰۳۱
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha