Screenshot_۲۰۲۰۱۲۲۹-۰۷۳۷۳۶_Chrome
محمدرضا صباغیان بافقی، نماینده مردم مهریز، بهاباد، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با بیان اینکه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تنها برای خدا کار می‌کرد، اظهار کرد: خداوند هم در این دنیا و هم در آخرت این شهید بزرگوار را به‌عنوان یک اسطوره به عالمیان شناساند و شهید سلیمانی به عنوان یک اسطوره ملی و فراملی است.

وی در خصوص انتقام سخت در برابر ترور شهید سردار سلیمانی گفت: پس از از ترور شهید حاج قاسم سلیمانی به پایگاه آمریکایی ها در عین الاسد حمله کردیم که این حمله تنها پاسخ ما به این جنایت آمریکا نخواهد بود.


این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیداری مردم منطقه پس از شهادت شهید سلیمانی گفت: ان شاء الله برکت خون شهید سلیمانی منجر به خروج آمریکاییان از منطقه می‌شود و این مهمترین حمله سخت افزاری ما به آمریکاییان خواهد بود.

صباغیان در پاسخ به این سوال که مسئولین ما در برابر شهید حاج قاسم سلیمانی چه وظایفی را بر عهده دارند، گفت: ما نمایندگان مجلس، مسئولان دولت و دیگر مسئولان وظیفه داریم که راه و مسیر شهید سلیمانی را ادامه دهیم.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: تواضع، کار برای رضای خدا، کار فراجناحی، گروهی نشدن و تبعیت از رهبری از جمله ویژگی‌های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بود که عاملی شد نام ایشان پایدار بماند که پس از شهادت ایشان نیز این ویژگی‌ها ، آثار خود را بر جای گذاشت.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۰۲۷
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha