Screenshot_۲۰۲۰۱۲۲۷-۱۲۳۰۳۳_Chrome
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور در برنامه سلام صبح بخیر رادیو ایران درباره اعمال محدودیت تردد در شهرهای زرد توضیح داد: هنوز این موضوع به عنوان مصوبه به ما ابلاغ نشده است. ما مجری مصوبات هستیم و باید دقیقا نحوه اجرای هر ماموریتی به ما ابلاغ شود و تا این لحظه به عنوان یک ماموریت جدید به پلیس راهنمایی و رانندگی ، مصوبه ای ابلاغ نشده است.

وی افزود: من هم از طریق جراید از این موضوع مطلع شدم ولی طبق آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، شهرهای زرد هیچ محدودیت تردد چه در روز و چه در شب ندارند.

حسینی اضافه کرد: آنچه تا امروز اعمال شده برای شهرهای قرمز و نارنجی بوده ولی جزییات برنامه اخیر هنوز مشخص نشده است. البته تا زمانی که در کشور شهرنارنجی داریم، محدودیت ها و ممنوعیت سفرها همچنان به قوت خود باقی است.

جانشین پلیس راهور در ادامه تصریح کرد: درباره جریمه هایی که برای برخی از خودروها اعمال می شود و صاحبان آنها اعلام می کنند که در ساعت مشخص شده جریمه، از خودرو استفاده نکردند، نیز درصد خطای دوربین لحاظ می شود.

دوربین ها پیش از این کاربری متفاوتی داشتند که در محدودیت کرونایی، برنامه جدید تعریف کردیم که طبیعی است درصدی خطا داشته باشد. پیامک های ارسالی برای مردم صرفا نوشته شده در دست بررسی است.

وی ادامه داد: من به مردم اطمینان خاطر می دهم که رکوردهایی که توسط دوربین ثبت می شود توسط اپراتورهای مراکز اجرایی، بررسی می شود و ما اجازه نمی دهیم حتی یک مورد به اشتباه و ناحق خودرویی جریمه شود.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در نظر داشته باشند برای اطلاعات وضعیت خلافی خودرو از طریق سایت راهور ۱۲۰ اقدام کنند و فریب سایت های غیر مجاز را نخورند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۲۹۹۸
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha