IMG_20201220_083652_704
 

به گزارش تهران پرس ، این جلسه با هدف اصلی بررسی روند انجام مصوبات جلسه اول تشکیل شد.

بر پایه این گزارش؛ طی این جلسه معاونین و شهرداران نواحی منطقه۲۱ هر کدام به بیان گزارش ها، موارد انجام پذیرفته و افق آینده اقدامات هر حوزه پرداختند.

بنا بر این گزارش؛ در این جلسه اخوان معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه۲۱ با تشریح مواردی از جمله آخرین وضعیت پروژه های توسعه محله ای (کوچک مقیاس) به ارائه گزارش و بررسی اقدامات صورت گرفته پیرامون مصوبات جلسه اول پرداخت.

سپس صباغ زاده معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲۱ با ارائه گزارشی جامع پیرامون برفروبی و نگهداشت فضای سبز به تشریح اقدامات صورت گرفته و در دست انجام حوزه متبوع خود پرداخت.

پس از آن مهرداد آبایی معاون فنی و عمرانی منطقه۲۱ نسبت به ارائه گزارش تفصیلی خود با محوریت آخرین وضعیت پروژه های اولویت دار و عمرانی ورودی غربی پایتخت اقدام کرد.

در پایان و پس از شنیدن تمامی موارد مطروحه، رجب زاده شهردار منطقه۲۱ ضمن عرض خدا قوت و آرزوی توفیق خدمت برای یکایک مدیران این منطقه به بیان تدابیر و ترسیم چشم اندازهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در راستای تحقق و ایجاد شهری شایسته زیست شهروندان فهیم منطقه۲۱ پرداخت و جدیت و تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی را در انجام وظایف محوله را خواستار شد.

 





 

 

 
کد خبر: ۲۸۴۸
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha