۱۶۰۸۰۴۲۱۱۷۲۳۳۶۶۷۰۰
به گزارش تهران پرس، «زینب سلیمانی» فرزند شهید سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» در گفت‌‌وگو با شبکه خبری راشاتودی روسیه گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و جو بایدن رئیس جمهور منتخب این کشور تفاوتی با یکدیگر ندارند و یک سیاست واحد را دنبال می کنند.

وی تصریح کرد: ترامپ دستور ترور پدر من را صادر کرد و بایدن هم از آن حمایت کرد، پس بین ترامپ و بایدن تفاوتی وجود ندارد و آنها هم فکر هستند و در یک مسیر قدم بر می دارند.

زینب سلیمانی افزود: بایدن هم با "باراک اوباما"، رئیس جمهور سابق در شکل دادن گروه تروریستی داعش هم عقیده بود. تفاوت بین ترامپ و بایدن چیست؟ چه چیزی تغییر خواهد کرد؟ البته که جو بایدن نمی تواند پدر مرا زنده کندآیا او می تواند این کار را انجام دهد؟او نمی تواند پدر مرا باز گرداند

وی خاطر نشان کرد: ما با سیاست‌های دولت آمریکا مشکل داریم و این تغییر نخواهد کرد.آنها افرادی واحد با تفکرات و مسیر یکسان هستند که هیچ کدام بهتر از دیگری نیست.

وی در بخش دیگری گفت: پدر من وظایف خود را به خوبی انجام داد و این باعث عصبانیت آمریکایی‌ها شد. شما شاهد هستید هر برنامه‌ای که آمریکا در خاورمیانه اجرا می‌کند نابود می‌شود و آن‌ها از هر طریق که تلاش می‌کنند به ایران ضربه بزنند، شکست می‌خورد. چرا؟ آنها پدر من را یک هیولا معرفی می کنند اما پدر من یک منجی بود که نه تنها از مردم کشور خود بلکه از همه کشورها محافظت کرد.

سلیمانی خاطر نشان کرد: پدر من نه تنها برای خاورمیانه بلکه برای همه این کار را کرد. او داعش را شکست داد تا حتی مردم بی گناه اروپا توسط ویروس کشنده داعش از بین نروند.او برای همه مردم با داعش جنگید نه فقط برای یمن، سوریه و لبنان ایران و عراق، بلکه برای همگان جنگید.

زینب سلیمانی افزود: پدرم تا آخرین نفس خود بدون وقفه با داعش نبرد کرد. او می‌دانست مسیری که می‌رود خیلی خطرناک است و ممکن است کشته شود. پدر من این مسئله را به خوبی می‌دانست، زیرا ترسی از آن‌ها نداشت. بر عکس آمریکایی ها  از وی می‌ترسیدند و می‌دانستند که او چگونه اقدام می‌کند و واکنش نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۲۷۸۱
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha