۱۳۹۸۱۲۲۱۱۰۵۰۰۶۱۰۹۱۹۸۹۱۴۸۴
به گزارش تهران پرس فرجعلی خزایی اظهار داشت: در حال حاضر ۶ هزار و ۶۵۹ نفر دارای معلولیت از خدمات بهزیستی بهارستان بهره‌مند هستند.

وی با تاکید بر راه‌اندازی مراکز نگهداری تحت نظر بهزیستی در شهرستان بهارستان بیان کرد: نیم درصد (۳۵۰۰ نفر) از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری شهرستان بهارستان درگیر بیماری اعصاب و روان هستند که در همین رابطه با کمک بخش خصوصی مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان در شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس بهزیستی بهارستان با بیان اینکه حدود ۵۷۰ نفر از معلولان تحت پوشش بهزیستی شهرستان به بیماری اعصاب و روان مبتلا هستند تصریح کرد: متقاضیان بخش خصوصی و خیران می‌توانند برای راه‌اندازی مراکز نگهداری سالمندان و کودکان بی‌سرپرست اقدام کنند.

خزایی بیان کرد: در سال جاری ۷۷ نفر از جامعه هدف بهزبستی بهارستان برای دریافت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بانک‌های عامل معرفی شدند که تاکنون ۲۲ خانوار موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

وی به کمبود نیروی انسانی در مجموعه بهزیستی بهارستان اشاره کرد و افزود: روبان دومین اورژانس اجتماعی شهرستان بهارستان در دهه فجر سال جاری در شهر گلستان قیچی خواهد شد.

رئیس بهزیستی بهارستان در پایان با تاکید بر احیا و ارتقای زیرساخت‌های بهزیستی در شهرستان خاطرنشان کرد: در شهرستان بهارستان ۲ مرکز توانبخشی فعال با ظرفیت ۹۷ نفر تحت نظارت بهزیستی در حال ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف است.

انتهای پیام
کد خبر: ۲۷۷۵
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha