ind00111010ex
به گزارش تهران پرس، کاظم کمالی نسب در این باره گفت: مسئولین خانه های سلامت با تماس تلفنی با تمامی اعضای کانون های معلولان محلات ۱۲ گانه، ضمن دلجویی از آنها نسبت به رفع نیازهایشان اقدام کردند.

او ابراز کرد: مشاوره های رایگان و غیرحضوری، شناسایی افراد نیازمند به بسته های حمایتی جزو خدماتی است که به افراد دارای معلولیت و توان یاب ارائه می شود.

وی اظهار کرد: این قشر از جامعه می توانند خدمات مشاوره ای مورد نیازشان را در قالب طرح سلامتیار هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ بعدازظهر دریافت نمایند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: پیشگیری افراد دارای معلولیت به بیماری کووید ۱۹ از مهمترین دغدغه های مسئولین حوزه سلامت این منطقه است و تاکنون در دوره های زمانی برنامه ریزی شده اقدام به توزیع، بسته های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح و بسته های معیشتی با مشارکت خیرین شده است.

کمالی نسب با اشاره به مناسب سازی سرای محلات منطقه به منظور تسهیل در تردد و استفاده معلولین از این اماکن گفت: سرای محله زرگنده به صورت کامل مناسب سازی شده و مناسب سازی مابقی سرای محلات از جمله: سرای محله اختیاریه و صدر در دستور کار این منطقه قرار دارد.
کد خبر: ۲۶۸۹
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha