۱۱۰۶۷
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: هرس و بازپیرایی شاخه های درختان هرساله با هدف رفع خطر شاخه های خشک، جلوگیری از اتصال با کابل های برق، حذف شاخه های بیمار و آفت زده و همچنین آراستگی درختان انجام می شود که امسال نیز از ابتدای فصل پاییز تا کنون بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ اصله درخت در نواحی ۱۰ گانه منطقه هرس شده اند.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک افزود: عملیات هرس بیشتر در مورد درختانی که دارای شاخه های خشک و بیمار هستند و یا به منظور فرم دهی در مورد درختان سوزنی برگ، در بزرگراه ها، بوستان ها، رفیوژ و معابر اصلی و فرعی منطقه انجام گرفته است .

جعفریان اضافه کرد: تا کنون بیش از ۲ هزار اصله درخت توت، ۲۸ اصله درخت بید، ۲ هزار و ۷۵۵ اصله درخت بربریس و یک هزار و ۵۷۰ اصله درخت کاج و سرو در خیابان های شهید لواسانی، بلوار دانشجو، دربند، شهید باهنر، اوشان، بلوار کاوه، قیطریه، بزرگراه های امام علی(ع)، شهید صدر و ارتش، بوستان های نیاوران، قیطریه و جمشیدیه و ... هرس شدند.

او با اشاره به فصل بارش از شهروندان خواست علی رغم اقدامات شهرداری برای افزایش ایمنی تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده به دلیل لغزندگی معابر، در هنگام رانندگی از سرعت مجاز استفاده کنند و از پارک خودرو در زیر درختان خودداری نمایند.
کد خبر: ۲۵۸۴
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha