۵۷۱۷۴۷۲_۵۵۴
به گزارش تهران پرس به نقل از خیرگزاری صدا و سیما آقای حمید رضا حاجی بابایی  در تشریح روند بررسی لایحه بودجه در کمیسیون‌های تخصصی، تلفیق و صحن علنی، افزود: پس از اینکه هیات رئیسه، بودجه سال آینده کل کشور را هفدهم آذرماه در اختیار نمایندگان قرار داد، کمیسیون‌های تخصصی تبصره‌های مربوطه را به مدت دو هفته بررسی و گزارش آن را به کمیسیون تلفیق ارسال خواهند کرد، همچنین همزمان کمیسیون برنامه و بودجه نیز کل بودجه را بررسی می‌کند.
آقای حاجی بابایی ادامه داد: در نهایت با تشکیل کمیسیون تلفیق، این کمیسیون حداکثر یک ماه فرصت دارد تا به بررسی گزارش کمیسیون‌های تخصصی در مورد لایحه بودجه بپردازد و گزارش نهایی آن را به صحن علنی تقدیم کند.
نماینده مردم همدان در مجلس تصریح کرد: بودجه شرکت‌های دولتی به منظور بررسی به دیوان محاسبات کشور ارسال شد و پس از بازگشت در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی آن را در دستور کار داریم.
وی ابراز امیدواری کرد در خصوص بودجه شرکت‌های دولتی و بخش مصارف عمومی دولت با کارشناسی‌ها در هفته آینده به یک جمع بندی برسیم.
آقای حاجی بابایی همچنین درباره تاخیر در اجرای قانون الزام دولت به تامین کالا‌های اساسی گفت: همانگونه که رئیس مجلس در مصاحبه تلویزیونی اخیر خود اعلام کرد، این قانون اجرا می‌شود و با گفتگویی که میان دولت و مجلس صورت گرفته درباره نحوه زمان اجرایی شدن این قانون توافقی انجام شده که ان شاءالله کالا‌های اساسی در اختیار مردم قرار گیرد.
کد خبر: ۲۵۷۸
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha