۴۳۲۸۸۱۳
به گزارش تهران پرس  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری با تشریح جزییات این طرح با توجه به پیش رو بودن زمستان سرد، گفت: موضوعات منطقه ۱۵ خاص و متفاوت است و با وجود مشکلات امسال در بحث اقتصادی و شیوع کرونا اقدامات قابل توجهی در موضوعات اجتماعی انجام شده است.

او اضافه کرد: در این راستا ستاد اجرایی طرح با حضور اعضای این ستاد شامل معاونان، شهرداران نواحی، رییس مرکز خدمات اجتماعی و فرمانده اجرائیات به ریاست شهردار منطقه تشکیل شده است.

مختاری ادامه داد: طرح زمستان گرم در جلسه آنلاین شورای معاونین و نواحی منطقه ۱۵ با حضور شهردار و معاونان منطقه و مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: مسئولیت اجتماعی ما در مقابل بی خانمان ایجاب می کند تا از همه ظرفیت ها، مانند خیرین، NGO ها و نیز فضاهای موجود برای عبور از این زمستان سخت بهره ببریم.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با تاکید بر اینکه از مدتی پیش توزیع غذای گرم به صورت روزانه در برخی پاتوق‌ها انجام شده است، ادامه داد: این اقدام برای تشویق افرادی است که به دلیل سو مصرف مواد علاقه‌ای به آمدن گرمخانه‌ها ندارند که خوشبختانه توانستیم تعداد زیادی را جذب کنیم و تلاش برای جذب بیشتر ادامه دارد.

او افزود: گشت زنی ۲۴ ساعته به منظور انتقال افراد آسیب دیده به گرمخانه ها، توزیع غذای گرم میان آنان در طی گشت زنی و چکاپ پزشکی آنان ازجمله بخش های این طرح است.
کد خبر: ۲۵۳۳
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha