۱۰۹۲۸
به گزارش تهران پرس  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در بازدید از تجهیزات برف روبی منطقه ۲۰ مهمترین دستاورد شهرداری این منطقه را، پیشرو بودن در حوزه ‌فناوری و نوآوری های خدمات شهری دانست و از تسری سامانه یکپارچه ستادبرف روبی این منطقه به کل مناطق خبر داد.

یزدانی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۲۰ در برنامه های نوآوری در حوزه خدمات شهری فعالیتهای خوبی داشته است گفت: این اپلیکیشن به اجرای سناریو جامع در زمان بحران ها و هماهنگی بین بخش های مختلف خدمات رسان کمک می کند تا عملیات با سرعت و دقت بیشتری انجام شود و با توجه به اهمیت سامانه یکپارچه برف روبی در منطقه ۲۰، این سامانه پس از تایید بخش فناوری شهرداری در سایر مناطق کلان شهر تهران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او در بازدید از مانور برف روبی و تجهیزات و ماشین آلات برف روبی این منطقه گفت: شهرداری منطقه ۲۰ امکانات تخصصی برف روبی و ماشین آلات غیرتخصصی و نیروهای خوبی برای مقابله با حوادث بارش سنگین برف را دارد.

فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ بیان کرد: سامانه یکپارچه برف روبی برای اولین بار در کشور و به منظور رسیدن به تهران هوشمند در راستای توانمندسازی شهروندان، در ساختن شهری بهتر طراحی شده است.

افشار اظهار داشت: امروز توفیق داشتیم علاوه بر انجام مانور آمادگی عملیات برف روبی، از سامانه‌ای رونمایی کنیم که در مدیریت عملیات برف روبی در پهنه جغرافیائی این منطقه نظارت کامل بر اجرای برف روبی داشته باشیم و اقدام اصلاحی را برای ما تسهیل می‌کند.

او قابلیت گزارش گیری برای بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت کار را از مزایای این سامانه برشمرد و اضافه کرد: این سامانه امکان رصد تمامی عوامل حاضر در عملیات برف روبی را به ما می دهد و با توجه به اولویت هایی که در بخش کاری تعریف شده مسیر حرکت ها و فعالیت هایشان مشخص می شود و چنانچه خللی در اجرای عملیات به وجود آید با توجه به نظارت جامع مدیران از طریق این سامانه پیام‌هایی را می توانند به عوامل اجرایی اعلام کرده و در نهایت با اقدام اصلاحی می توانند برنامه اجرایی را به درستی اجرا کنند.

شهردار منطقه ۲۰ در ادامه تصریح کرد: با تایید و نظر مساعد معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران عملیاتی کردن ۳ پروژه که طرح اجرایی آنها در این منطقه تهیه شده است از جمله پیاده راه معبر شهید مدرس حدفاصل میدان هادی ساعی تا میدان شهید مدرس؛ بوستان چشمه علی به عنوان یکی از نقاط گردشگری ری و بوستان زائر در ضلع شمال شرق حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به عنوان نقطه اتصال میدان کوچک به شرق حرم و ایستگاه مترو ، انجام خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۴۴
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha