Screenshot_۲۰۲۰۱۱۲۷-۱۸۳۳۵۸_Chrome
سجاد عزیزیان در گفتگو با خبرنگار تهران پرس گفت: جمهوری اسلامی ایران حق انتقام شهید عزیز محسن فخری‌زاده و دیگر شهدای دانشمند را برای خود محفوظ نگه می‌دارد و به‌زودی انتقام این شهید در کنار شهدای فرودگاه بغداد را از جبهه استکبار می‌گیرد.

وی افزود: خبر ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع باعث تاثر مومنان و طرفداران انقلاب اسلامی در سراسر دنیا شد.

معاون مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال ادامه داد: ایشان با روحیه‌ی انقلابی در طی سال‌های متمادی مجاهدت‌هایی را جهت ایجاد امنیت در کشور عزیزمان ایران انجام داده‌اند.

وی عنوان کرد: قطعا پیشرفت علم و فناوری در عرصه دفاعی و هسته‌ای باب میل دشمنان ایران اسلامی نبوده و نیست و همین عامل باعث شده تا دشمنان ایران اسلامی از جمله رژیم نامشروع صهیونیستی بارها با خوی وحشیانه و روش‌های ناجوانمردانه اقدام به ترور فرزندان و دانشمندان ایران اسلامی کند.

عزیزیان تصریح کرد: دشمن صهیونیستی درحال دریافت ضربات سنگینی از مقاومت اسلامی در گستره‌ی دریای مدیترانه تا خلیج عدن است و این ضعف خود در رویارویی مستقیم در جبهه‌های نبرد را با اقداماتی بزدلانه و ناجوانمردانه مثل اقدام عصر امروز پنهان می‌کند.

معاون مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال گفت: قطعا رژیم صهیونیست می‌داند که حضور ایران در کنار مرزهای این رژیم باعث به خطر افتادن امنیت این رژیم جعلی است؛ از این رو برای بقای خود از همه‌ی گزینه ها برای به خطر افتادن امنیت و ضربه به فرایند پیشرفت علمی و دفاعی ایران به منظور تضعیف ایران اسلامی به عنوان مقر فرماندهی مقاومت اسلامی انجام می‌دهد و با اینکار روز به روز در چشم مردم کشورهای مختلف بی‌آبرو تر و منفورتر می‌شود.

وی اضافه کرد: در جریان ترور دانشمند عزیزمان گفته‌هایی ضد و نقیض وجود دارد؛ مبنی بر اینکه اطلاعات و هویت این شهید بزرگوار مانند دانشمندان هسته‌ای که در سال‌های گذشته توسط عوامل موساد به شهادت رسیده‌اند‌، در اختیار سازمان ملل قرار گرفته و عوامل موساد با دستیابی به این لیست برای ترور دانشمندانمان برنامه ریزی کرده‌اند. از این رو از دستگاه های مسئول و ذی ربط تقاضا می‌کنیم در صورت صحت این خبر عوامل این خیانت بزرگ را به مردم معرفی و به سزای عملشان برسانند.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران حق انتقام این شهید عزیز و دیگر شهدای دانشمندان را برای خود محفوظ نگه میدارد و بزودی انتقام این شهید در کنار شهدای فرودگاه بغداد را از جبهه استکبار می گیرد.

عزیزیان خاطرنشان کرد: به قول سردار سرافراز اسماعیل قانی آنها به صورت ناجوانمردانه زدند و ما به صورت جوانمردانه آنها را می‌زنیم.

معاون مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال تاکید کرد: این رژیم منفور، زبانی را به جز زبان زور نمی‌فهمد، قطعا مردم کشورهای مختلف این دست اقدامات را محکوم کرده و پشتیبانی آمریکا و عادی سازی روابط چند کشور میکروسکوپی حاشیه خلیج فارس با این رژیم تروریست تاثیری در سرانجام این رژیم که محکوم به زوال و نابودی است ندارد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۲۰۷۸
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha