۱۰۱۷۸
به گزارش تهران پرس  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ فرهاد افشار با اعلام این مطلب گفت: با توجه به سهم ناوگان حمل و نقل عمومی در شیوع ویروس کرونا و اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمن سازی تاکسی‌ها و اتوبوس‌های فعال در منطقه، با هدف صیانت سلامت رانندگان و شهروندان هزار کاور جداکننده به خطوط تاکسیرانی اهدا شد.

افشار ضمن حضور در ایستگاه تاکسیرانی پایانه جوانمردقصاب گفت: رانندگان حمل و نقل عمومی از مشاغل پرخطر در معرض ابتلای ویروس کرونا هستند که رعایت نکات بهداشتی توسط آنها برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بسیار حائز اهمیت است و در این راستا با همکاری تاکسیرانی این منطقه توزیع رایگان کاور جدا کننده بین راننده و مسافر تاکسی‌ها در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه در نیمه اول سال نیز تعدادی کاور محافظ به رانندگان خطوط تاکسیرانی پایانه جوانمردقصاب اهدا شد افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی و کاهش سفرهای غیرضروری بین شهری، مسئولان شهری را در کنترل این بیماری همه گیر کمک می کند.

او با اشاره به برگزاری مستمر نشست های کارگروه مقابله با ویروس کرونا در این منطقه گفت: با توجه به همه گیری این بیماری، رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک از سوی تمامی کارکنان و ضدعفونی ساختمان مرکزی و نواحی منطقه انجام می شود.

شهردار منطقه ۲۰ تحویل ماسک به صورت هفتگی به رانندگان، نیروهای خدمات، پرسنل کم برخوردار و تعدادی از مساجد؛ ویزیت رایگان کارگران اسکان کارگری به صورت ماهانه؛ توزیع داروهای تقویتی بین کارگران خدمات شهری؛ هماهنگی تهیه ماسک از سوی مشارکت جوها؛ اطلاع رسانی لازم در خصوص این بیماری و لزوم رعایت موارد بهداشتی؛ تهیه و ارسال بسته سلامت برای پرسنل مبتلا به کرونا را از جمله اقدامات انجام شده در این منطقه عنوان کرد.
کد خبر: ۱۸۱۴
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha