۳۰۱۷۷۷۹_۹۷۵
به گزارش خبرگزاری تهران پرس؛ مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین و نشست طرح تکمیلی مدیریت کرونا،صبح امروز با حضور "سعید نمکی" وزیر بهداشت و سردار "غلامرضاسلیمانی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

 

تمام ظرفیت‌ بسیج در اختیار ستاد مقابله با کرونا  

 

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین  نیز در این مراسم افزود: بر اساس تجربه گذشته و با تکیه بر قابلیت‌های جدید و با هماهنگی وزارت بهداشت در زمینه تولید ماسک ورود کردیم و هم اکنون در حال انجام کار مشترکی در زمینه تامین اکسیژن مورد نیاز کشور هستیم.

 

توفیق ما در کنار بسیج برای مهار کردن کرونا آبروی نظام و دلخوشی رهبری و مردم است/دلیل کاهش آمار فوتی ها در دوره قبل، همدلی و انسجام  بسیج و وزارت بهداشت بود

وی گفت: ما بعنوان مجموعه‌ای از تشکیلات انقلاب در خدمت مردم ایران هستیم و بر اساس تدبیر رهبر معظم انقلاب و به خصوص پس از فرمایش‌های اخیرشان در دیدار حضوری با اعضای ستاد ملی کرونا، احساس تکلیف مان مضاعف شد و با انگیزه‌های فراوانی مجدد به میدان آمده ایم.

سردار سلیمانی به هماهنگی‌های خوب میان دانشگاه‌های علوم پزشکی و سپاه‌های استانی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه استانداران هم عنایت خوبی به این موضوع‌ها دارند و قطعا با مدیریت شخص وزیر بهداشت و تلاش شبانه روزی مدیران، همه ظرفیت‌های بسیج و سپاه را در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار خواهیم داد و همه اقدامات ما در قالب طرح‌های مشترک انجام می‌شود و هیچ اعتقادی به کار جزیره‌ای نداریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نقش آفرینی‌های این سازمان زمانی مشخص می‌شود که در کنار دیگر سازمان‌ها باشد و ما در هیچکدام از اقدامات گذشته مان به دنبال کار جزیره‌ای نبوده ایم و قطعا در موضوع مقابله با کرونا هم هماهنگ پیش خواهیم رفت.

 

همدلی و انسجام  بسیج و وزارت بهداشت

 

بنابر این گزارش، دکتر سعید نمکی، در این مراسم گفت: توفیق ما در کنار بسیج برای مقابله و مهار کردن کرونا، آبروی نظام و دلخوشی رهبری و مردم است.

وی در این نشست، خطاب به مسئولان سازمان بسیج مستضعفین افزود: باید سرعت و وفاق و همدلی را بیشتر و بصورتی تقسیم کار کنیم که زودتر کارها پیش رود تا در چند ماه آینده خبر خوشی برای مردم داشته باشیم .

وزیر بهداشت همچنین در ادامه، بااشاره به کاهش آمار فوتی ها در مرحله قبل افزود: در مرحله قبلی مقابله با کرونا توانستیم آمار فوتی ها را به زیر ۲۰ نفر برسانیم که باعث شگفتی مجامع جهانی شد و دلیل آن، همدلی و انسجام بود.

نمکی در ادامه این مراسم با بیان به اینکه در ژنوم ویروس اتفاقاتی درحال افتادن است افزود: این ویروس وحشی تر شده است در حالیکه «سارس و مرس» که از اجداد این ویروس بودند قدرتشان کمتر از این ویروس بوده است.

توفیق ما در کنار بسیج برای مهار کردن کرونا آبروی نظام و دلخوشی رهبری و مردم است/دلیل کاهش آمار فوتی ها در دوره قبل، همدلی و انسجام  بسیج و وزارت بهداشت بود

لازم به ذکر است وزیر بهداشت در اواخر فروردین ماه سال جاری نیز طی نامه ای خطاب به رئیس سازمان بسیج ضمن قدردانی از همکاری بسیجیان در غربالگری ۷۰ میلیون نفر از مردم، از شروع گام دوم بسیج ملی در کشور خبر داده  بود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۵۰۸
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha