۱۵۷۶۹۶۳۵۷
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، سعید خال با بیان اینکه این نهاد کماکان‌ از زمان شیوع کرونا به مردم خدمت رسانی دارد گفت که با توجه به بحران هشت ماهه، ظرفیت کادر این محل به صورت شبانه روز در حال انجام خدمت وظیفه به خانواده داغدار است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: از هشت ماه گذشته این مرکز بحران موجود را با برنامه ریزی و در حقیقت سعی کرده آن را سپری کند.

 

به گفته وی همکاران تلاشگر من در این سازمان در بیش از ۲۵۰ روز بحرانی شبانه  روز و خارج از وقت در حال خدمت رسانی و تطهیر این افراد متوفی هستند.

 

خال با اشاره به اینکه از شهروندان می خواهم به جای توجه به شایعه ها فضای مجازی به پروتکل های بهداشتی توجه کنند خاطر نشان کرد: با توجه به دستورالعمل مدیریت شهری خانواده های داغداری که به این سازمان مراجعه می کند با نهایت تکریم و احترام تطهیر متوفی آنها انجام می شود.

 

ثبت ۵۰ درصدی متوفی کرونایی کشور در بهشت زهرا 

 

به گزارش ایرنا، رییس سازمان بهشت زهرا تهران گفت: در حال حاضر ۵۰ در صد متوفیان کرونایی کشور در سایت کامپیوتری این سازمان ثبت شده اند.

 

وی بیان اینکه روزانه در حالت عادی ۲۰۰ متوفی در بهشت زهرا پذیرش می‌شوند گفت که علاوه بر این تعداد ۱۰۰تا ۱۵۰ کرونایی نیز تطهیر شده که برای آنها امکانات،‌ تجهیزات ونیرو بیشتری نیاز است.

 

۲ در عمومی بهشت زهرا باز است 

رییس سازمان بهشت زهرا گفت که تنها ۲ در ۱۶گانه این محل شامل باب الشهدا و باب الزهرا برای شهروندان باز است.

 

وی با بیان اینکه تعطیلی کامل این سازمان برای بستگان اموات وجود ندارد گفت که در بازدیدی که روز گذشته از این محل داشتم به وضوح دیدم هر مراسم حدود ۱۰تا ۱۲ نفر از بستگان حضور داشتند که به علت برگزار نشدن مراسم سوم، هفتم وچهلم دچار سوگواری خموشی شده اند.

 

خال با تاکید براینکه متوفیان در فروردین ماه ۱۱۹ نفر بود که با رعایت پروتکل های بهداشتی در اردیبهشت ماه شاهد ثبت ۹ متوفی در تهران و در کشور  ۱۵ مورد بودیم گفت: برای کاهش مرگ و میر چاره بجز رعایت پروتکل های بهداشتی، کاهش دید و بازدیدها نداریم چراکه اگر کادر درمان و بهشت زهرا را دوست دارند به این موضوع توجه کنند.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۴۸۵
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha