۱۵۷۶۶۳۶۸۱
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، آیت‌الله «سیدمرتضی محمودی» در پیام جمعه شهرستان ورامین اظهار کرد: توهین به پیامبر اسلام و قرآن که امروز در برخی کشورها از جمله فرانسه رخ می‌دهد، نشان دهنده عجز و ناتوانی دنیای کفر در مقابله با اسلام و ارزش‌های آن است که در برابر زیاده‌خواهی آنان ایستاده است.

 

وی گفت: مردم ایران و تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان با محکوم کرد این توهین، به دنیای استکبار اعلام می‌کنند که هرگز نمی‎توانند با اسلام و پیامبر مبارزه کرده و از گرایش مردم به دین مبین اسلام جلوگیری کنید.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و سالروز ولادت نبی مکرم اسلام گفت: وجود پیامبر اکرم در جهان بشریت منشأ تحولات بزرگی بوده است و توسل به آموزه‌های اسلام، بشریت را از یوغ استکبار می‌رهاند.

 

وی تصریح کرد: خداوند متعال به وسیله پیامبر (ص) مردم را از بت‌پرستی نجات داد،به سوی توحید و یکتاپرستی دعوت کرد، با روش‌ها و سنت‌های دوران جاهلیت مبارزه کرد و اخلاق انسانی و اسلامی را به مردم آموخت.

 

آیت‌الله محمودی گفت: جهان بشریت مدیون پیامبر اکرم (ص) بوده و هست و به همین خاطر است که مکتب پیامبر روز به روز در حال گسترش بوده و همین امر موجب هراس دشمنان اسلام شده‌است.

 

وی با تبریک فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: آمریکا در طول دوران انقلاب اسلامی با ملت و نظام اسلامی مبارزه کرده و در تمام جنایاتی که در ایران و سایر کشورهای جهان رخ می‌دهد، رد پایی از آمریکا دیده می‌شود.

 

امام جمعه شهرستان ورامین افزود: امروز تمام شواهد و قرائن، نشان دهنده ضعف و افول آمریکاست،ملت ایران با تمام قدرت در برابر آمریکا ایستاده و با حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه، توطئه‌های آنان را خنثی و زمینه ظهور یگانه منجی عالم بشریت را فراهم می‌کنند.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۴۶۸
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha