۱۳۹۹۰۳۲۷۰۰۰۴۶۲_Test_PhotoN
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم (ص) بیانیه‌ای صادر کرد، متن بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

والذین یوذون رسول الله لهم عذاب الیم

 

اسلام بزرگ است و مسلمانان قدرتمند. اسلام درون مایه ای جز نیل به کمال ذات خداوند متعال ندارد و پیام آور این دین الهی کسی است که بنای اخلاق ، مهربانی و در نهایت انسانیت را در تاریکی ذلالت یک قوم دچار خواب غفلت مشتعل ، بیدار و برانگیخت.

 

تاریخچه‌ی اهانت به ادیان الهی خصوصا اسلام از انگلیس منافق و آمریکای مستکبر بازگشته و تاریخ شاهد زانو زدن دشمنان در برابر مسلمانان خواهد بود.

 

یکی از نمونه های این خفّت آشکارجهانی جنگ نابرابر ۸ سال علیه جمهوری اسلامی ایران که تحمیلی علیه این ملت مجاهد و شهادت طلب که با وسوسه ی همین شیاطین شروع گشت اما به لطف الهی به دفاع مقدس و پیروزی جبهه حق سرانجامید.

 

پیامبر اکرم جز برای انسانها از مسیر الهی پاک سخن نگفت .اندک کسانی مانند مانوئل مکرون تا ابد نخواهند فهمید که این مسیر از کجا و به کجا منتهی خواهد گشت.

 

اهانت به پیامبر اسلام اهانت به تمامی ادیان الهی است زیرا نبی مکرم اسلام سرآمد همه پیامبران و تدین الهی جهانی و بشریت است . این اهانت از منظر متدینین آزاده ، غیور و با تقوا که انسانیت را سرلوحه اعمال بشریت میدانند بی جواب نخواهد ماند و مسلمانان در آینده نه چندان دور دست به دست هم خواهند داد ،از اهل تشیع تا اهل سنت ، همگی با هدف مشترکِ استکبار و نفاق ستیزی همگی مجاهدینی در راه حق چنان بازوان نحیف اسلام ستیزی و شمشیر کُندشده ی مکر و حیله غربی را خواهند شکست تا دولت های پوشالی لیبرالیسم یقین کنند اسلام و اعتقاد ناب محمدی جزو خطوط همیشه قرمز جهان اسلام است و خواهد ماند.

 

از این رو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ضمن محکومیت این عمل نابخشودنی رئیس جمهور جاهل فرانسه‌ در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر معظم اسلام ، اعلام میدارد که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی دیری نخواهد پایید که نور اسلام برهمگان تابیده و حیات تفکر زلالت و گمراهی با تابش خورشید اسلام ناب محمدی برای همیشه از صفحه جهان هستی پاک خواهد گردید.

 

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۴۵۹
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha