۱۳۹۹۰۸۰۷۱۸۲۴۰۳۷۰۷۲۱۵۲۰۸۴۱۰
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، به دنبال اهانت رئیس‌جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) تجمع مردمی و دانشجویی مقابل سفارت این کشور در تهران برگزار شد.

 

 

تجمع‌کنندگان در صف‌های طولانی و با رعایت فاصله اجتماعی با در دست داشتن پرچم‌ها و دست‌نوشته‌هایی با مضامین مختلف، و سردادن شعارهایی نظیر "لبیک یا رسول الله"، "اسرائیل عدو الله"، مرگ بر انگلیس و مرگ بر آمریکا اهانت  سازمان یافته به ساحت پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

تجمع کنندگان با  در دست داشتن دست نوشته هایی از مردم درخواست کردند به پویش « تحریم کالاهای فرانسوی » بپیوندند.

قرائت قرآن و اجرای تواشیح توسط گروه محمد رسول الله(ص)، سخنرانی حجت الاسلام سرلک  و ماموستا جهاندار امینی درباره دلایل این اهانت ها و تاکید بر وحدت جهان اسلام، مداحی از جمله برنامه های این تجمع بود.

در پایان تجمع نیز بیانیه ای قرائت شد که در بخشی از آن آمده است:

به رئیس‌جمهور هتاک فرانسه نیز اعلام می‌کنیم، در طول تاریخ کم نبوده‌اند افراد پست و حقیری که سعی کرده‌اند خدشه‌ای به وجود قدسی حضرت رسول(ص) و دین اسلام وارد کنند و به زعم خودشان با خدا و رسولش مبارزه کنند، تاریخ ثابت کرده است که این افراد علاوه بر قطعی‌کردن عذاب الیم و ابدی خودشان، به نتیجه‌ای جز شکست و خواری و ذلت در این دنیا نرسیده‌اند.

برخی دولت‌های کشورهای مرتجع منطقه با عادی سازی روابط خود با رژیم اشغالگر قدس، به امت اسلام خیانت کردند، به خدمت سردمداران کفر درآمده‌اند و عروسک خیمه شب بازی آن‌ها گردیدند.

روشن است که مسئله اول جهان اسلام، فلسطین و آزاد سازی قدس است و بر کسی پوشیده نیست که این جسارت‌های موردی که هر از چند گاهی از آستین یکی از ایادی استکبار بیرون می‌زند، نتیجه‌ی یک برنامه‌ریزی و طراحی طولانی مدت و گسترده‌ی امپراطوری‌های رسانه‌ای و دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغاتی ائتلاف عبری-غربی است.

در ادامه بخشی از تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

 







کد خبر: ۱۴۴۹
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha