۱۵۷۶۸۹۳۳۹
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز دوشنبه در دیدار با رئیس بیمارستان دولتی شهید مفتح ورامین با تقدیر از تلاش کادر درمان در مقابله با بیماری کرونا گفت: با گذشت بیش از ۸ ماه از شیوع ویروس کرونا از دکتر زالی و ستاد مقابل با کرونا استان تهران توقع می‌رفت که به شهرستان‌های استان تهران سرکشی کرده و از نزدیک کمبودهای موجود را لمس و برای رفع آن دستوراتی صادر کنند.

 

وی اظهار کرد: آیندگان عملکرد مسوولان را در این مقطع تاریخی در چگونگی مقابله با بیماری کرونا قضاوت می‌کنند که اگر در این مبارزه، سربلند بیرون آئیم، از ما به نیکی یاد خواهند کرد.

 

محمودی افزود: امروز کشور به صحنه جنگ مقابله با کرونا تبدیل شده است و در زمان جنگ فرماندهان نظامی وسط میدان مسائل را مدیریت می‌کردند و امروز مردم درخواست دارند که بزرگان این عرصه، وسط میدان و کنار مردم و بخش درمان حضور داشته باشند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: یکی از مسائلی که در مدیریت افکار عمومی نقش عمده‌ای بر عهده دارد، بیان آمار و اطلاعات مربوط به بیماری کرونا است که برای ارائه آمارها مشکل قانونی وجود دارد که نیاز است این نقیصه برطرف شود.

 

وی گفت: در جذب کمک‌های مردمی و ورود گروه‌های جهادی به مراکز درمانی مشکلاتی وجود دارد که اگر ستاد مبارزه با کرونا، آمار دقیقی در این خصوص ارائه می‌کرد، از این ظرفیت بزرگ استفاده بهتری صورت می‌گرفت.

 

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

 

ورامین از یک بیمارستان دولتی و یک بیمارستان تأمین اجتماعی برخوردار است.

 

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از دیروز تا امروز ۵ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۹۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۱۳۵ نفر از آنها بستری شدند.

دکتر سیما سادات لاری افزود:در حال حاضر مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۷۴ هزار و ۸۵۶ نفر رسیده که متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۲ هزار و ۹۵۳ نفر رسید.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۳۸۱
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha