۱۵۶۴۰۶۷۰۵
به گزارش خبرگزاری تهران پرس به نقل از سازمان ورزش شهرداری تهران، سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش به مناسبت گرامی داشت هفته تربیت بدنی ظهر امروز - دوشنبه- در این نهاد شهری نشستی برگزار کردند.

در این نشست سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهور، سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی و سرهنگ جلیل موقوفه‌ای سرپرست پلیس پیشگیری فاتب حضور داشتند که برای تامین نظم و امنیت رویدادهای ورزشی در سطح پایتخت آمادگی خود را اعلام کردند.

فرمانده نیروی انتظامی پایتخت اظهار کرد: با تعامل مناسبی که میان پلیس و سازمان ورزش شهرداری وجود دارد، می توان شاهد اتفاقات مطلوبی در رونق ورزش همگانی در سطح پایتخت بود.

سردار رحیمی به ساماندهی فعالیت های ورزشی در بوستان های پایتخت اشاره کرد و گفت: با همراهی این سازمان، از این پس می توان شاهد برقراری نظم و امنیت لازم در بوستان ها، با هدف پیشگیری از وقوع جرایم باشیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در این دیدار با اشاره به اینکه بیش از ۱۲۰۰ ایستگاه ورزش همگانی در بوستان های شهر تهران با نظارت سازمان ورزش فعالیت دارد، گفت: تعامل دوسویه مطلوبی در برگزاری رویدادهای ورزشی با پلیس وجود دارد که امید است این روند به گسترش روز افزون ورزش شهروندی منجر شود.

به گفته امیر محسنی در حال حاضر در پایتخت ۳ میلیون کابر مجازی و بیش از یک هزار فضای ورزشی وجود دارد.

وی با تاکید کرد: همچنین با شیوع کرونا نیز در قالب شبکه های مجازی به مردم عرضه کردیم تا سنین مختلف از جمله جوانان، کودکان و سالمندان از ویدئو آموزشی بهره مند شوند.

گفتنی است، در این دیدار فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اهدای لوح و هدایایی، ضمن گرامیداشت روز و هفته تربیت بدنی، از مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تجلیل کرد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۳۸۰
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha