۱۵۷۶۶۲۵۴۷
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، مهدی مقصودی اظهار کرد: از برنامه‌های مهم ه مدیرعامل پست کشور بازدید از شرایط اجرایی و رسیدگی بدون واسطه به وضعیت کارکنان این نهاد استانی است تا هر هفته روزهای پنجشنبه از ادارات این استان رسیدگی شود.

 

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد از عملیات پستی کشور توسط استان تهران انجام می شود خاطرنشان کرد: منطقه های جنوب تهران از حیث وجود ۸ شهرستان، نقطه استراتژیک برای این استان محسوب شده چراکه سهم بسزایی در انتقال و کسب درآمد را به خود اختصاص داده است.

 

مدیرکل پست استان تهران بیان اینکه در نظر داریم در قراردادی با اداره زندانها در جنوب تهران در راستای توزیع مرسولات به خانواده های زندانیان اقداماتی را داشته باشیم خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات پست توزیع خرید فروش محصولات اینترنتی است که می‌توان مرسولات را به دست آنها برسانیم.

 

به گفته وی از دیگر خدمات پست استان تهران توجه به بخش استارتاپ ها و آی تی بوده که با روش کدگذاری آدرس منطقه(جی نفع) فعالیت خود را دوچندان کنیم.

 

به گزارش ایرنا،مقصودی اضافه کرد در این بازدید درصدد بودیم تا منطقه جنوب پایتخت را مجزا ببینیم.

 

براین اساس در بازدید امروز رمضانعلی سبحانی فر معاون وزیر و مدیرعامل پست کشور از منطقه جنوب پستی استان تهران نیز در خصوص تقویت نیروی انسانی، ظرفیت بازاریابی و توزیع مرسولات بخش کهریزک مد نظر قرار گرفت.

 

منطقه پستی جنوب تهران متشکل از هشت شهرستان دوا و با ۳۵۰ پرسنل نیمی از فعالیت تهران را به خود اختصاص داده است.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۳۵۰
۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha